poniedziałek, 18 kwietnia 2016

PERLUX WHITE-TESTOWANIE

Hej :)


Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania kapsułek piorących Perlux i udało mi się zostać Ekspertem Perlux.Paczka z kapsułkami Perlux White przyszła do mnie bardzo szybko i zabrałam się do testowania.Saszetki z dwoma kapsułkami rozdałam bliskim i znajomym,by i oni mogli wyrazić opinię na ich temat.

PERLUX SUPER COMPACT WHITE-PERŁY PIORĄCE




OD PRODUCENTA

Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem. Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem. Nadaje praniu przyjemny, długotrwały zapach.





Perlux White zapewnia maksymalną wydajność, dzięki trzykrotnie bardziej skoncentrowanej formule.

Nadaje praniu miły, przyjemny i długotrwały zapach.
Perlux White usuwa nawet najbardziej uporczywe plamy.
Dzięki zawartości środka odkamieniającego, chroni pralkę przed osadzaniem się kamienia, przedłużając jej żywotność.
Dzięki zamknięciu w wodorozpuszczalnej folii, Perlux White nie pyli, nie przedostaje się do układu oddechowego i nie alergizuje.
Nie tylko zapobiega mechaceniu tkanin, ale dodatkowo impregnuje i chroni włókna tkanin przed osiadaniem brudu.
Perlux White zawiera skuteczne środki wybielające oparte na formule aktywnego tlenu, która jest całkowicie bezpieczna dla białych tkanin.
Dzięki precyzyjnemu dozowaniu jest bezpieczniejszy dla środowiska i człowieka.

SKŁAD

Skład: ≥ 30 % związki wybielające na bazie tlenu, 5% < anionowe środki powierzchniowo czynne < 15%, 5% niejonowe środki powierzchniowo czynne < 15%, 5% < polikarboksylany < 15%, < 5% fosfoniany, < 5% mydło, enzymy, rozjaśniacz optyczny, kompozycja zapachowa (Butylphenyl Methylpropional, Citronello, Geraniol).
Zawiera hexyl salicylate, tetramethyl acetyloctahydronaphtalenes.

Cieszę się,że wybrano mnie do grona ekspertów,gdyż kapsułki Perlux White okazały się świetnym produktem.W kapsułce znajduje się proszek i żel,które razem idealnie radzą sobie z brudnymi plamami na białych rzeczach.Ubrania po wypraniu ich w perle piorącej Perlux pachną cudownie,świeżo i rześko,gdy je rozwiesiłam w pokoju zapachniało wiosną na całego.Dzięki temu produktowi moje białe ubrania odzyskały cudowną biel.Kapsułki chronią zarówno ubrania,jak i pralkę,gdyż zawierają środek odkamieniający.Radzą sobie doskonale nawet z tymi trudnymi plamami,nie sądziłam,że tak tani produkt okaże się tak rewelacyjny w działaniu.Znajdują się w plastikowym,ładnym opakowaniu,które nie zajmuje zbyt dużo miejsca,co mnie bardzo cieszy,gdyż moja łazienka jest bardzo malutka.Stwierdzam,że zakupię ponowie,bo pranie białych rzeczy w tych kapsułkach gwarantuje sukces :)








Podsumowanie producenta:
SKUTECZNY- siła proszku, szybkość żelu
INTELIGENTNE OPAKOWANIE - rozpuszczalna w wodzie folia wspomaga proces prania
OSZCZĘDNY - jedna małą kapsułka zawiera proszek z systemem odplamiania, żel, odkamieniacz
BEZPIECZNY - brak bezpośredniego kontaktu z detergentem
ŁATWY W DOZOWANIU - kapsułka gotowa do użycia.

POLECAM :)

DZIĘKUJĘ PERLUX

6 komentarzy:

  1. miałam w użyciu kapsułki vizir i ariel i póki co ariel okazały się najlepsze, ciekawa jestem jak te perlux by się u mnie sprawdziły,bo jeszcze ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używam Ariel i nie mogę na nie złego słowa powiedzieć ;)

      Usuń
  2. Miałam ich próbkę i zapach faktycznie jest bardzo ładny a działanie dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Vizir i Ariel to chyba ta sama firma. Perlux wypada lepiej od Vizira.

    OdpowiedzUsuń