czwartek, 7 kwietnia 2016

ECHO ZAPRASZA DO OUTLETU :)

Hej :)


Nie wiem,czy wiecie,ale mój ukochany sklep ECHO ruszył z OUTLETEM.Znajdziecie w nim wiele perełek.Mnie w oczko wpadły dwie rzeczy-sukienka i spódnica.Mam dylemat co wybrać :( czy spódniczkę-piękną i elegancką,czy sukienkę-kobiecą i o wspaniałych barwach.Och-ECHO,ECHO-potraficie serca łamać! Bardzo cenię sobie ubrania tej marki,mam kilka ubrań z ECHO i powiem Wam,że są dobrej jakości,bardzo eleganckie,kobiece i wyróżniają się,ceny również nie są wygórowane.

Teraz pytanie: Co wybrać? please

SUKIENKA MIA
CENA 68zł


SPÓDNICA ANIA
CENA 79zł



13 KWIETNIA MOJE URODZINKI,WIĘC CZAS SOBIE SPRAWIĆ PREZENT,TYLKO CO WYBRAĆ? :(

ZAPRASZAM DO ECHO

BUZIAKI


7 komentarzy:

  1. Spódniczka przepiękna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym brała Mię! :D ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo mi się podoba, ale spódniczka tez niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna sukienka i spódnica

    OdpowiedzUsuń