sobota, 30 kwietnia 2016

ALOESOWE CHUSTECZKI ZŁUSZCZAJĄCE DO TWARZY EQUILIBRA

Witam Was ciepło :)

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję chusteczek do twarzy firmy EQILIBRA,które otrzymałam na marcowym spotkaniu blogerek.Czy okazały się ciekawym produktem? tego dowiecie się dzisiaj:)

ALOESOWE CHUSTECZKI ZŁUSZCZAJĄCE DO TWARZY EQUILIBRA




OD PRODUCENTA

Chusteczki złuszczające z aloesem (20%) zawierające alantoninę i glicerynę, zapewniają głębokie oczyszczenie i równowagę hydrolipidową skóry twarzy w dwu prostych krokach:1. ZŁUSZCZANIE 2. WYGŁADZANIE. Zielona szorstka strona chusteczki delikatnie usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia, a miękka wygładza skórę twarzy, przywracając jej naturalną równowagę.



► Wysokie stężenie aloesu: 20% pozyskiwany ręcznie, ekstrahowany na zimno, nie pasteryzowany,bez obróbki chemicznej

► Wzbogacone alantoniną i gliceryną
 Testy wykazały iż regularne stosowanie chusteczek 2/3 razy w tygodniu usuwa do 37% więcej martwych komórek oraz  wykazuje do 40% większą podatność skóry na zabiegi nawilżające i odżywcze


SKŁAD



CENA:9,99zł/6 sztuk

MOJA OPINIA

Opakowanie jest maleńkie,gdyż w środku mieści się tylko 6 chusteczek.Świetne do noszenia je w torebce,gdyż nie zajmują dużo miejsca.Chętnie widziałabym wersję z większą ilością chusteczek.Zapach chusteczek jest bardzo przyjemny i delikatny,orzeźwiający i aloesowy-uwielbiam zapach aloesu i cieszę się,że akurat te chusteczki tak pachną.Opakowanie jest zaklejone,z małym otworkiem,z którego wydobywa się chusteczki.Dzięki takiemu rozwiązaniu chusteczki nie wysychają zbyt szybko.Z jednej strony chusteczki posiadają wypustki,które mają działanie peelingujące,zaś z drugiej strony są gładkie.Początkowo wystraszyłam się tej ostrej strony,gdyż bałam się,że podrażnię nimi skórę,ale moje obawy na szczęście się nie sprawdziły.Chusteczki nie wysuszyły,nie podrażniły,ani nie uczuliły.Dobrze oczyszczają skórę-do oczyszczania używam strony chusteczek z wypustkami,a gdy chcę nawilżyć i odświeżyć skórę używam strony gładkiej.Po ich użyciu skóra nabrała blasku,jest przede wszystkim dobrze oczyszczona,gładka w dotyku i dobrze nawilżona.Idealne rozwiązanie dla zabieganych kobiet-łatwo i szybko można dobrze wypielęgnować skórę twarzy,w dodatku niewielkim kosztem,gdyż koszt 6 sztuk chusteczek to 9,99zł.Dodam jeszcze,że złagodziły podrażnienia na mojej skórze i po ich użyciu gołym okiem widać,że skóra wypiękniała.




POLECAM :)



4 komentarze:

  1. O świetne chusteczki. Pierwszy raz o takich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musza być super łagodzące ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń