sobota, 19 marca 2016

ŻEL OCZYSZCZAJĄCY-LOVENA

Hejka:)

Czy u Was znów zrobiło się chłodno? Bo u mnie tak:( a już myślałam,że wiosna zawitała:( Mam nadzieję,że szybko przyjdzie ciepełko,nie mogę się już doczekać Wiosny :).Dzisiaj zapraszam Was na post o produkcie firmy LOVENA,który otrzymałam od NETTO POLSKA na ostatnim spotkaniu blogerek.

OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY Z EFEKTEM PEELINGU-LOVENA



OD PRODUCENTA

Hypoalergiczny żel do mycia twarzy z drobinkami peelingującymi oczyszcza,usuwa zanieczyszczenia i odświeża skórę.Składniki aktywne zawarte w żelu skutecznie nawilżają i poprawiają kondycję skóry przywracając jej miękkość i elastyczność.Dzięki codziennemu stosowaniu skóra jest wygładzona i odświeżona.



WITAMINA E:wygładza,nawilża,poprawia kondycję skóry oraz zwiększa jej elastyczność.Zapewnia ochronę przed działaniem wolnych rodników i przyśpiesza proces odnowy skóry.
D-PANTENOL:nawilża,koi podrażnienia,przyśpiesza regenerację oraz poprawia kondycję skóry.
PEELINGUJĄCE DROBINKI:delikatnie i skutecznie usuwają zanieczyszczenia nie podrażniając skóry.

SKŁAD



CENA:około 5zł

MOJA OPINIA

Żel ma bardzo przyjemny,delikatny zapach,który jej orzeźwiający i ładnie pachnie na skórze.Znajduje się z miękkiej tubie,z ładną szatą graficzną,a miękkość tuby ułatwi mi wydobycie zużycie produktu do samego końca.Zamknięcie na klik,dość szczelne.Konsystencja żelu,o błękitnym kolorze nie spływa ze skóry i dość dobrze się na niej rozprowadza.Drobinki nie są widoczne,ale za to wyczuwalne dość dobrze na skórze.Żel dobrze się pieni,przyjemnie chłodzi skórę.Co zauważyłam myjąc twarz tym żelem? Przede wszystkim to,że świetnie ją oczyszcza,dzięki drobinkom peelingującym.Po jego użyciu skóra nie dość,że jest dobrze oczyszczona,to także pięknie pachnie,to jest jedwabiście gładka i odświeżona.Niewielka ilość żelu starczy,by dobrze umyć nim całką buźkę,szyję i dekolt.Nie sądziłam,że żel za tak nieduże pieniądze może tak świetnie sprawdzić się na skórze.Nie zauważyłam,żeby w jakiś sposób ją podrażnił,czy wysuszył.Żel również pomógł moim podrażnieniom,które zdecydowanie złagodził i przyczynił się do ich pozbycia się.Również i na mojej skórze co jakiś czas pojawia się jakieś paskudztwo i ucieszył mnie fakt,że ten żel sobie z tym tak świetnie radzi.Żelu używa ze mną razem mój mąż,który stwierdził,że żel złagodził również jego podrażnienia powstałe podczas golenia zarostu.Po zauważyłam po kilku dniach stosowania? To,że skóra jest promienna,jej stan znacznie się poprawił,jest wygładzona i pełna blasku.Dobre oczyszczanie to podstawa pięknej skóry i cieszy mnie fakt,że za grosze można mieć również kosmetyk,który dobrze oczyszcza skórę.Nie zawsze to,co jest bardzo tanie musi złe,bo już nie raz przekonałam się,że drogi kosmetyk może mnie rozczarować,a tani zachwycić.



PRODUKTY LOVENA ZNAJDZIECIE W NETTO

:)



DZIĘKUJĘ NETTO ZA ŚWIETNE PREZENTY:)


BUZIAKI

MIŁEGO WEEKENDU

9 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie zaczęłam go używać ;p szczerze to sama nie wiem od czego zacząć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam tej firmy, widzę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rzadko bywam w netto dlatego nie znałam marki LOVENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejjjku, jak ja dawno nie bylam w Netto ;) miły gest z ich strony ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie mam zapas tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się od razu w oczy kulki wrzuciły, Kolor kulek śliczny W moich ulubionych kolorach są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z twojej opinii wygląda, ze jest świetny. Ja obecnie mam z Sylveco, tonik do demakijażu twarzy. Jestem z niego zadowolona. Ale też żel co o nim piszesz, na pewno lepszy jest od tego mojego toniku

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się od razu w oczy kulki wrzuciły, Kolor kulek śliczny W moich ulubionych kolorach są.

    OdpowiedzUsuń