piątek, 4 marca 2016

ULUBIEŃCY LUTEGO:)

Hejka :)

Dzisiaj zapraszam Was serdecznie na post dotyczący ulubieńców kosmetycznych w miesiącu lutym.Ciężko uwierzyć,że już marzec-ale ten czas leci.W marcu czeka mnie również spotkanie blogerek,a dokładnie już w tą niedziele :) nie mogę się doczekać.Czekam również na ciepłą wiosnę-mam już dość tej pogody w kratkę! 

ULUBIEŃCY LUTEGO 

RESTRUKTURYZUJĄCY SZAMPON TRICOLOGICA-equilibra



Szampon,który wręcz pokochałam.Po jego użyciu włosy są dobrze nawilżone,odżywione,gładkie i jedwabiste w dotyku.

NO LIMIT LASH MASCARA -WYDŁUŻAJĄCY TUSZ DO RZĘS-GOSH




Rewelacyjny tusz,który nie skleja rzęs,dodaje im objętości i ładnie je wydłuża.Posiada rewelacyjną szczoteczkę,dzięki której malowanie rzęs jest łatwiejsze.


IDEAL COVER MAKE UP-KOBO PROFESSIONAL





Bardzo lekki podkład,który doskonale rozprowadza się na skórze i dobrze w nią wtapia.Świetnie kryje niedoskonałości,nadając skórze naturalnego wyglądu.Nie wysusza skóry,wygładzą ją,jest dość trwały i bardzo wydajny.

PEELING SOLNO-BŁOTNY-WHITE FLOWER'S




Świetny zdzierak,doskonale oczyszcza skórę i usuwa martwy naskórek.Po jego użyciu skóra jest wygładzona,a także dobrze nawilżona.Bardzo wydajny i przyjemny w używaniu produkt.

POLECAM TE KOSMETYKI:)
POZDRAWIAM 

9 komentarzy:

  1. Szampon equilibra znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam szampon equilibra, ale wersję podstawową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie miałam! Tylko próbki szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten szampon - był świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Equilibra ma świetne szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała ten tusz ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś miałam ten szampon i też byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam tego szamponu, ale jeżeli go polecasz to musi być super ;)
    Zapraszam do mnie :) Ja obserwuje mam nadzieje, że ty też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam tego szamponu, ale jeżeli go polecasz to musi być super ;)
    Zapraszam do mnie :) Ja obserwuje mam nadzieje, że ty też :)

    OdpowiedzUsuń