czwartek, 10 marca 2016

SPOTKANIE BLOGEREK W RYBNIKU CZ.I

Witam Kochani:)

W niedzielę-6 marca gościłam na spotkaniu blogerek w Rybniku,które organizowała cudowna Ola z bloga http://aleksandra1308.blogspot.com/ .Spotkanie odbyło się w restauracji Pasja w Rybniku ,w której i ja kiedyś organizowałam spotkanie.Wspaniałe miejsce-mieliśmy dla siebie osobną salę,a jedzenie było pyszne i to za rozsądną cenę.Olka zadbała o wiele atrakcji tego dnia,za co jej z całego serca dziękuję.





 Spotkanie rozpoczęliśmy od prezentacji produktów firmy JOICO-profesjonalne produkty do włosów,którą przeprowadzili Panowie z salonu fryzjerskiego MODNE CIĘCIE,który mieści się w Mikołowie.JOICO należy do Grupy Shiseido i jest wiodącą oraz profesjonalną marką pielęgnującą włosy.Przyznam szczerze,że jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z produktami firmy JOICO i gdy otrzymaliśmy mini produkty do przetestowania ucieszyłam się ogromnie.Panowie przedstawili nam również swoje dziecko-firmę Modne perfumy 4u .Każda z nas wypełniła krótką ankietę,na temat próbek perfum tej firmy i każda z nas mogła wybrać sobie jeden pełnowartościowy produkt,który spodobał nam się najbardziej.Zapach,który wybrałam pokażę Wam w kolejnym poście z upominkami.Zaznaczę tylko tyle,że jest ich ogrom.







Kolejną osobą,która odwiedziła nasze babskie grono był Pan Jacek z FABRYKI ŚWIEC LIGHT ,który przyjechał wraz z synem Krzysztofem.Na samym początku Pan Jacek wręczył każdej z dziewczyn tulipana-wspaniały gest! Następnie opowiedział nam o swojej firmie i przedstawił nam kilka inspirujących produktów,które skradły moje serce.Zakochałam się w 90% prezentowanych produktów-pachniały obłędnie.Cieszę się,że mogła poznać Pana Jacka-to bardzo miły człowiek.Pan Jacek wręczyła każdej z nas wspaniały zestaw upominków,za co mu bardzo dziękuję.








Po prezentacjach przyszedł czas na ploteczki,rozdania,wymianki i prezenty-Ola zaskoczyła nas ich ogromną ilością :) tak się zastanawiam-Kiedy ja to wszystko przetestuję? Hmm....






Dodam jeszcze,że również Daria z bloga http://www.cosmeticmix.pl/ zaskoczyła nas bardzo przywożąc dla nas upominki i wspaniałego torcika,który rozszedł się w ekspresowym tempie. Mniami :)





Dziękuję raz jeszcze organizatorce Oli,sponsorom i panom za wspaniałe prezentacje :)




W spotkaniu udział wzięły :


Cześć zdjęć jest od dziewczyn:)

ZAPRASZAM W SOBOTĘ NA DRUGĄ CZĘŚĆ :)

12 komentarzy:

  1. Fajne miejsce, miło je wspominam ;)
    Spotkanie na pewno bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanie :) chciałabym się z Wami zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wesoło na tym spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na testowanie bedziesz miala czasu a czasu... ;) fajne spotkanie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne takie spotkanie :)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było super, jak zawsze z Wami :) a Tobie raz jeszcze dziękuję....wiesz za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkanie jak zawsze było genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę spotkania w "moich" terenach :)

    OdpowiedzUsuń