wtorek, 22 marca 2016

RELAKS Z ALMOND COOKIE

Hejka:)

Na ostatnim spotkaniu blogerek otrzymałam od Pana Jacka z FABRYKA ŚWIEC LIGHT wspaniały zestaw świec,który pokazałam Wam w poście z upominkami.Dzisiaj chcę Wam napisać trochę o świeczce w małym słoiczku,którą jako pierwszą postanowiłam zapalić,bo uwielbiam migdały:)

ALMOND COOKIE  ŚWIECA ZAPACHOWA W MAŁYM SŁOICZKU Z WIECZKIEM



  

                                                                    OD PRODUCENTA

Świeca w szkle to jedna z najpopularniejszych form roztaczania zapachów na świecie.
Oferowane przez nas świece w słoiczku to efekt połączenia miłości do świec, zapachów oraz wieloletniego doświadczenia.
Świece wypalają się do końca, zachowując swój niepowtarzalny zapach przez cały okres palenia.
Wszystkie świece są produkowane w Polsce z najlepszych surowców o doskonałej jakości, tworzonych z pasją od 20 lat. Każdy aromat tworzony jest z naturalnych ekstraktów zapachowych i olejków eterycznych. 
Właściwości:
- wysokość: 10cm
- średnica: 7cm
- czas palenia: 25 - 30h
Aby w pełni wykorzystać świecę, należy za każdym razem wypalać ją na tyle długo, aby roztopiła się cała tafla parafiny. To zapewni równomierne wypalanie bez efektu tunelu, całkowite wypalenie się świecy i wykorzystanie całego potencjału zapachu.



CENA:6,50zł

MOJA OPINIA

Świeca znajduje się w malutkim,uroczym słoiczku z wieczkiem.Gdy otworzyłam wieczko ze środka wydobył się przyjemny zapach-wyczuwalny jest zapach migdałów połączony z zapachem korzennych ciasteczek.Zapach kojarzy mi się ze Świętami i radosnymi chwilami,a także z korzennymi ciasteczkami,które dziadek posyła mi z Niemiec.Jest to zapach bardzo przyjemny dla noska,relaksuje i odpręża.Święcę zapaliłam już 3 razy,paliła się w sumie może z 10 godzin i sądzę,że starczy mi jeszcze na 5 razy po 3 godzinki,albo więcej.Gdy się ją zapali w pomieszczeniu unosi się cudowny migdałowo-korzenny zapach i zapach ten nie jest mdły,ani zbyt intensywny,co mnie bardzo ucieszyło.Jestem zadowolona,że otrzymałam tą świecę,ponieważ skradła moje serca swoim zapachem,oraz wydajnością.Zachęcam do zakupu,gdyż jej cena to tylko 6,50zł.




POZDRAWIAM

6 komentarzy:

  1. Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, niestety nie mogę powiedzieć zbyt wiele dobrego o mojej świecy Cream Mint :/ Pali się nierówno, wosk zalewa knot a zapach przypomina mi bardziej przypaloną miętę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Migdały uwielbiam, wiec i zapach by mi podpasowal :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, uwielbiam ich świece a ten zapach byłby dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną świece od nich. Lubię ją. Tez w takim samym słoiczku jest jak ta tutaj zaprezentowana. Tylko inny zapach.

    OdpowiedzUsuń