czwartek, 31 marca 2016

NIESPODZIANKA OD BEAUTY MISSION

Hejka :)


W dzisiejszym poście pokażę Wam zawartość paczuszki od portalu BEAUTY MISSION .
Często tam zaglądam,czytam,bo portal jest bardzo ciekawy i inspirujący.


TAKIE CUDEŃKA OTRZYMAŁAM:)



CHANTARELLE LA AQUA NAWILŻAJĄCO ODMŁADZAJĄCY KREM NA DZIEŃ SPF20 UVA/UVB



CHANTARELLE LA AQUA ODMŁADZAJĄCY KREM WYGŁADZAJĄCY Z KWASEM MLEKOWYM NA NOC 



PAT&RUB MLECZNA MGIEŁKA ŻURAWINA/CYTRYNA



INVISIBOBBLE GUMKA DO WŁOSÓW



SEPHORA LAKIER DO PAZNOKCI PRAIA DO AMOR


SEPHORA-CIENIE DO OCZU MIDNIGHT MADNESS NO.248,MY TEDDY BEAR NO.289



SEPHORA KREDKA DO OCZU DEEP GREEN



PRÓBKA ZAPACHU TOUS SENSUAL TOUCH



DZIĘKUJĘ BEAUTY MISSION :)



ZAPRASZAM NA PORTAL :)


BUZIAKI


8 komentarzy:

  1. Świetna przesyłka, życzę Ci bardzo miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię brązowe cienie do oczu. Na co dzień kolor idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty kolor lakieru bardzo mi się podoba. A jak z jakością lakierów z Sephora ? Pewnie są świetne i nie odpryskują. Ciekawi mi jaka jest cena lakierów w Sephorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedną zieloną kredkę do oczu. dawniej zieleni nie lubiłam. A teraz się do tego koloru przekonałam.

    OdpowiedzUsuń