wtorek, 29 marca 2016

MASKA KOLAGENOWA Z KWASEM HIALURONOWYM ELOGIE

WITAM CIEPŁO :)

Mam nadzieję,że Święta spędziliście wspaniale,bo ja tak,choć się trochę pochorowałam i mam nadzieję,że przeziębienie szybko zwalczę.Dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący ciekawej maseczki firmy ELOGIE ,którą otrzymałam na marcowym spotkaniu blogerek.

MASKA KOLAGENOWA Z KWASEM HIALURONOWYM ELOGIE




OD PRODUCENTA

Maska kolagenowa z kwasem hialuronowym wygładza zmarszczki, chroni przed działaniem wolnych rodników i przyspiesza regenerację skóry. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego, skóra staje się sprężysta, odżywiona oraz dogłębnie nawilżona.

Maska kolagenowa jest luksusowym kosmetykiem redukującym objawy starzenia się skóry, przeznaczonym dla każdego typu cery na dzień i na noc.
Zawiera silnie skoncentrowane składniki najnowszej generacji.
Efekt świeżości.
Radykalną poprawę wyglądu skóry twarzy.
Niweluje zmęczenie.
Przeciwdziała starzeniu.
Rozjaśnia przebarwienia.
Ujędrnia nawilża regeneruje.
Unikalna formuła maski ułatwia wchłanianie składników ożywczych.


SKŁAD
AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, HYDROLYZED COLLAGEN, SODIUM LAURATE, GLYCERYL STEARATE, PHENYL TRIMETHICONE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, TOCOPHERYL ACETATE, HYALURONIC ACID, XANTHAN GUM, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, LINALOOL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYCITRONELLAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, CITRONELLOL, AMYL CINNAMAL.
 W produkcie zastosowano kompozycje zapachową: ACACIA 89214/V

MOJA OPINIA
Zacznę od tego,jak kwas hialuronowy działa na skórę i jak poprawia urodę?
Dzięki temu, że posiada właściwości łączenia włókien kolagenowych oraz wiązania cząsteczek wody, zapewnia nam jędrną, nawilżoną i odżywioną skórę. Co ciekawe, tylko jeden gram kwasu hialuronowego może związać około sześciu litrów wody. Dodatkowymi zaletami HA jest to, że może on również łagodzić stany zapalne. 
Kwas hialuronowy to naturalny mukopolisacharyd, organiczny związek chemiczny występujący u człowieka w tkance łącznej, w skórze, stawach, ciałku szklistym oka, pępowinie oraz w ścianach naczyń krwionośnych. Jest substancją bardzo cenioną w kosmetyce i bardzo uniwersalną.
W opakowaniu znajdują się dwie ampułki żelu kolagenowego,byłam trochę rozczarowana,gdy otworzyłam opakowanie-dość duże,a w środku tylko dwie małe ampułki.Dlaczego dwie? bo to dwutygodniowa kuracja,więc w jednym tygodniu użyłam jedną ampułką,a w drugim drugą.Jedna ampułka starczyła,by jej zawartość dobrze rozprowadzić na całej twarzy i szyi.Maseczka ma mleczny kolor i żelową konsystencję,dość płynną,bardzo przyjemnie i delikatnie pachnie.Użyłam jej na dobrze oczyszczoną skórę i czekałam aż całkowicie na niej wyschnie.Maseczki nie trzeba zmywać,co dla mnie jest wielkim plusem.Po jej użyciu zauważyłam,że moja skóra była dobrze nawilżona i wygładzona,przyjemna w dotyku i odświeżona.Maseczka dobrze zrelaksowała skórę mojej twarzy i szyi i oczywiście mnie.Uwielbiam maseczki,które delikatnie chłodzą moją skórę,a ta taka jest.Z przyjemnością użyję kolejne maseczki,które otrzymałam od ELOGIE.


Maski dostępne są w perfumeriach Douglas - obecnie do końca marca trwa na nie promocja -35%, oraz do kupienia tutaj w cenie 16,99 zł. 
DZIĘKUJĘ ELOGIE

POZDRAWIAM
BUZIAKI

8 komentarzy: