środa, 16 marca 2016

MAGAZYN SEKRET URODY NR 17

Hejka:)

Dzisiaj rano przywitało mnie cudowne słoneczko-wiosnę czuć w powietrzu.Choć wczoraj było u mnie trochę śniegu,to dziś już nie ma po nim śladu.Dość zimo-chcę wiosnę wczoraj powiedziałam i chyba mnie posłuchała,bo rano WIOSNA mnie przywitała.Na ostatnim spotkaniu blogerek w Rybniku otrzymałam od sekreturody.com ich magazyn , o którym napiszę Wam dziś trochę.



Magazyn jest kolorowy,mnóstwo w nim ciekawych artykułów,które z przyjemnością przeczytałam.

W numerze 17 znajdziecie między innymi takie artykuły jak:

BĄDŹ FIT NA WIOSNĘ



MOC OLEJKÓW



ABC PIELĘGNACJI OKOLIC OCZU




W TROSCE O SKÓRĘ TWARZY



PIELĘGNACJA W CIĄŻY


JAK SIĘ NIE ODCHUDZAĆ


SKUTECZNE SPALANIE ZBĘDNEGO TŁUSZCZYKU




W magazynie nie zabrakło również informacji o ciekawych kosmetykach,nowościach.Jest również ich szczegółowy opis i zdjęcia.Magazyn czyta się przyjemnie,pełno w nim kolorów,artykuły są świetnie napisane.Polecam wszystkim,mnie osobiście dobrze czytało się go wieczorem,gdy synek już spał.

MAGAZYN MOŻECIE POBRAĆ W PDF,ALBO ZOBACZYĆ ONLINE.

POZDRAWIAM :)

 

2 komentarze: