sobota, 6 lutego 2016

RAJSTOPY SARA

Hejka:)

Dziś zapraszam Was na post dotyczący 2 produktów od firmy SARA ,które otrzymałam na grudniowym spotkaniu blogerek.Każda z nas mogła sobie wybrać coś z asortymentu sklepu,a że akurat potrzebowałam ciepłych rajstop wybrałam akurat takie.

RAJSTOPY BAWEŁNIANE SALMA-SARA-KOLOR GRAFIT




Salma to ciepłe, wzorzyste, bawełniane rajstopy grubości 200 den. Cała seria Cotton powstała z myślą o jesiennych i zimowych stylizacjach. Są miękkie, przyjemne w dotyku a przede wszystkim wyjątkowo ciepłe. Dostępne w 6 kolorach i najmodniejszy wzorach dostępnych w tym sezonie.

Skład: 
63% bawełna
35% poliamid
2% elastan

Jakość pierwsza: 
SWW 2019-885
Wykończenie - standard

CENA:29,90zł

MOJA OPINIA

Idealne rajstopy na chłodne dni,dobrze kryją,są cieplutkie,w dodatku w bardzo ciekawym wzorze i do tego bawełniane.Dzięki nim stylizacja nabierze oryginalności i wyjątkowości.W nim nie straszne mi chłody,mogę śmiało zakładać ukochane spódniczki i sukienki.Duży plus za jakość i trwałość.Miałam już ubrane je kilkanaście razy i nie dość,że nie pojawiła się na nich żadna dziurka,to w dodatku się nie zmechaciły.Piorę je w pralce w temperaturze 30 stopniu w programie:Pranie ręczne i nic się z nimi nie dzieje.Dodatkowo noga w nich oddycha.Polecam:)




RAJSTOPY Z MIKROFIBRY WZORZYSTE AMELIA FANTASY-SARA-KOLOR NERO




Fantasy to linia rajstop fantazyjnych, dla kobiet pewnych siebie, pragnących podkreślić swoje nogi w wyjątkowy sposób. Model Amelia to eleganckie, komfortowe rajstopy z wyjątkowym wzorem, bez zaznaczonej części palcowej z małym bawełnianym klinem. Dostępne w kolorze czarnym.

Skład: 
90% poliamid
2% bawełna
5% elastan
3% polipropylen
Jakość pierwsza: 
SWW 2019-885
Wykończenie - standard

CENA:12,90/zł

MOJA OPINIA

Czarne rajstopy z bardzo ciekawym wzorkiem,idealne na jesień,ale i zimę,np.gdy założę do nich wysokie kozaczki.Całkiem ciepłe,dobrze nie nakładają i rozciągają.Nie mechacą się,nie zadzierają,po wypraniu się zmieniają swojego wyglądu.Idealnie podkreślają nogi dodając im ciekawego efektu.pasują zarówno do sukienek,jak i spódnic-do codziennych jak i wieczorowych stylizacji.W czarnym kolorze,który uwielbiam.



DZIĘKUJĘ




7 komentarzy:

  1. ładne, choć ja wolę gładkie kryjące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za wzorami no chyba, że tymi wyszczuplającymi nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo te na pierwszym zdjęciu mi się podobają, niczym warkocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedys kilka par rajstop od nich :) bylam zadowolona ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń