wtorek, 2 lutego 2016

PUDEŁECZKO DOBROCI OD PAESE COSMETICS

Hejka:)

Witam Was ciepło w Nowym miesiącu-lutym.To będzie dla mnie szczególny miesiąc,gdyż 25 lutego mój ukochany synek Piotruś będzie miał 1 roczek.Także na mojej głowie wiele przygotowań do tego wielkiego dnia :).Poza tym cieszę się,że do wiosny coraz bliżej.Już nie mogę jej się doczekać.Wczoraj zrobiło się w moim domku trochę wiosennie za sprawą miłej niespodzianki od PAESE COSMETICS.Zatem zapraszam Was na oglądania dobroci,które były w pudełku.



ART LIPGLOSS-ROZŚWIETLAJĄCY BŁYSZCZYK DO UST-ODCIEŃ 417



MANIFESTO POMADKA W PŁYNIE-ODCIEŃ 903



CLAIR KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY-OCIEŃ 5



VELVET LUSH MATUJĄCY PODKŁAD Z KWASEM HIALURONOWYM-ODCIEŃ 24


SŁOŃCE EGIPTU PUDER BRĄZUJĄCY,ROZŚWIETLAJĄCY



LINEA AUTOMATIC EYELINER-PLUM GLAM




SOFT MAT-CIENIE DO POWIEK-ODCIEŃ 503





LAKIER DO PAZNOKCI-ODCIEŃ 319



DZIĘKUJĘ 



BUZIAKI 

15 komentarzy:

  1. super paczka, wszystkiego dobrego dla synka z wyprzedzeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam cienie i lakiery od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie najbardziej zainteresował korektor, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paese to świetna firma, bardzo lubię, mialam keidys kilka ich produktow ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo ten podklad to chyba dla mulatki o_0 albo tylko tak ciemny kolor wyszedl na zdjeciu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zawartość, cień do powiek ma ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korektor rozświetlający mnie ciekawi więc czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory pomadek bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super paka, ciekawi mnie korektor oraz puder :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna paczka, zaciekawił mnie korektor :)

    OdpowiedzUsuń