wtorek, 9 lutego 2016

POJEMNIKI Z ALL IN PACKAGING

Hejka :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować pojemniki od  ALL IN PACKAGING,które otrzymałam na spotkaniu blogerek.Nie będę Wam opisywały pojemników,natomiast pokażę Wam jak je wykorzystałam,a właściwie na co.



BUTELKA Z POMPKĄ


Postanowiłam,że użyję ją do żelu po prysznic.Czasami kupuję duże opakowania żelu pod prysznic i gdy już dużo użyję staram się przelać zawartość do mniejszego pojemnika.Butelka jest dobrej jakości,pompka również sprawnie działa,więc jestem zadowolona.




SŁOIK


Ten większy słoik wykorzystałam jako pojemnik do przechowywania próbek zapachów.Zawsze szukałam dla nich odpowiedniego domku:) i ten słoik jest strzałem w 10:)




SŁOIK


Mniejszy słoik wykorzystałam do przechowania wacików:) Sądzę,że również sprawdzi się doskonale do przechowania innych rzeczy,np.guzików,cukierków,masła do ciała,itd.




Wszystkie produkty,które otrzymałam bardzo mi się podobają:) i bardzo się przydały.Na stronie firmy jest wiele innych,praktycznych,przydatnych opakowań.

POLECAM :)








4 komentarze:

  1. takie pojemniczki ułatwiają organizację kosmetyczną, jak najbardziej świetna rzecz! ;)

    OdpowiedzUsuń