wtorek, 16 lutego 2016

OLEJEK DO CIAŁA-VIANEK

Hejka:)

Mało mnie tutaj,a dlatego,że nie dość,że dopadło mnie przeziębienie,to również w lutym mój synek będzie miał roczek,więc i przygotowania pochłaniają każdy mój wolny czas.Jednak znalazłam trochę czasu na bloga i dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący ciekawego produktu firmy Vianek ,a jest nim:

ODŻYWCZO REGENERUJĄCY OLEJEK DO CIAŁA-VIANEK





OD PRODUCENTA

Intensywnie  odżywczy  olejek  przeznaczony  do  pielęgnacji  każdego  rodzaju skóry. Wspaniale regeneruje i zmniejsza szorstkość. Zawiera bogaty w witaminy A i E olej z pestek moreli, który widocznie nawilża i poprawia kondycję skóry. Po zastosowaniu skóra pozostaje napięta, elastyczna i zregenerowana.



Nową marka VIANEK (producent firma Sylveco) - dedykowana jest kobietom w każdym wieku, o zróżnicowanych potrzebach pielęgnacyjnych, a jednocześnie wymagających. Ekstrakty, które zostały użyte w produktach, przygotowane są na bazie roślin, pochodzących z upraw ekologicznych.

Firma Sylveco jest  zafascynowana bogactwem przyrody. Ich celem jest dbałość o naturę i naturalne piękno, stąd na każdym etapie produkcji firma kładzie ogromny nacisk na ekologiczne rozwiązania, a ich kosmetyki są tworzone w oparciu o wyselekcjonowane surowce roślinne tak, by w naturalny sposób przywracały skórze równowagę.


SKŁAD
 Glycine Soja Oil,Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool.



CENA:około 20zł/200ml

MOJA OPINIA

Bardzo się cieszę,że odkryłam ten olejek,bo to rewolucyjny produkt,chyba najlepszy z olejków,jakie do tej pory miałam.Zamknięty w ładnej buteleczce,z motyw kwiatów na opakowaniu,które od razu skojarzyły mi się z czymś naturalnym,a także z folkiem.Opakowanie z pompką,co ułatwia wydobycie produktu.Olejek jest z linii pomarańczowej,są jeszcze inne linie,takie jak:niebieska,zielona,różowa,fioletowa,czerwona.Bosko pachnie,nie wiem jak określić ten zapach-jest słodkawy,owocowy z domieszką cytrusów.Już na początku urzekł mnie ten zapach i po użyciu tego olejku skóra długo przyjemnie pachnie.Moja skóra jest bardzo dobrze nawilżona i to nawilżenie utrzymuje się na niej dość długo-olejku używam co drugi dzień.Skóra również jest dobrze wygładzona,ujędrniona i odżywiona:)-zachwyca blaskiem i zdrowym wyglądem.Tłusty film nie utrzymuje się na mojej skórze dość długo,co mnie bardzo cieszy.Olejek jest również dobrze wydajny,dobrze się rozprowadza na skórze i szybko wchłania.Nie podrażnia,nie uczula,używanie go to czysta przyjemność-prawdziwa rozkosz dla ciała i zmysłów.Szczególnie po wieczornej kąpieli,czy prysznicu uwielbiam się nim rozpieścić,włożyć szlafrok i relaksować jego zapachem.Cieszę się,że odnalazłam prawdziwy skarb wśród olejków:)





POLECAM :)


11 komentarzy:

  1. Słyszałam już co nie co :)
    Skuszę się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych nowych kosmetykow , ktorych producentem jest Sylveco ;) Chetnie cos wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Skład kuszący! Muszę wybrać się do mojego sklepu z eko kosmetykami i przetestować na właśnej skórze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie ciesze, ze tak CI przypadl do gustu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię olejki, więc chętnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejki do ciała się u mnie nie sprawdzają, ale skusiłabym się na ich krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie te produkty i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć, że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam wypróbowac serie orzeźwiającą , świetny jest ten balsam do ciała https://eko-banka.pl/pl/p/VIANEK-ORZEZWIAJACO-ENERGETYZUJACY-BALSAM-DO-CIALA-300-ML/1226 korzystam z niego już troszke i jeestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń