niedziela, 21 lutego 2016

MASKA DO WŁOSÓW Z KERATYNĄ-ARUAL Cosmética Profesional - Polska

Hejka:)

Jakiś czas temu otrzymałam od  ARUAL Cosmética Profesional - Polska  przesyłkę,która zawierała produkt do włosów,który jest bohaterem dzisiejszego posta,a jest nim:

MASKA DO WŁOSÓW Z KERATYNĄ-ARUAL COSMETICA PROFESIONAL POLSKA




OD PRODUCENTA

Maska do włosów z keratyną naprawia,odżywia,chroni i nadaje połysk włosom zniszczonym.Maska zawiera hydrolizowane białka pszenicy odpowiedzialne za naprawę tkanki skóry głowy,nawilżenie,połysk i elastyczność naczyń włosowatych włókna.

Składniki aktywne:keratyna,olej arganowy,hydrolizowane białko pszenicy powodują,że maska z keratyną to unikalny produkt,którego fantastyczne wyniki są już widoczne po pierwszym użyciu.



SKŁAD


MOJA OPINIA

Maska firmy Arual okazała się świetnym produktem do włosów,ponieważ po użyciu tego produktu ich stan znacznie się poprawił.Maska znajduje się w plastikowym pudełku,szczelnie zamkniętym.Produkt ma dość gęstą konsystencję,łatwo nakłada się na włosy,nie spływa z nich i dobrze zmywa.Zapach jest przyjemny-lekko cytrusowy i orzeźwiający,a kolor mleczny.Po użyciu tej maski moje włosy stały się jedwabiste w dotyku,pełne blasku i dobrze nawilżone.Łatwo się rozczesują,nie puszą się i przyjemnie pachną.Maska poprawiła stan moich włosów-są w lepszej kondycji,wygładzone i mocniejsze.Szkoda,że maska mi się już skończyła,bo używanie jej było przyjemnością,szczególnie gdy zobaczyłam jak rewelacyjnie odżywia moje włosy chciało jej się więcej i więcej.




POLECAM:)



5 komentarzy:

  1. super, że maska tak dobrze sprawdzała się na Twoich włosach

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm... ciekawe jak wpłynęłaby na moje włosy :) muszę koniecznie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za polecenie - przyjrzę się jej ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda trochę aptecznie ale Twoja opinia ją świetnie zachwala :) same plusy!

    OdpowiedzUsuń