czwartek, 21 stycznia 2016

WODA PERFUMOWANA FOX PERFUMES-Inspiracja Beyonce - Heat

Hejka :)

Całkiem niedawno otrzymałam świetny,pachnący upominek od firmy FOX PERFUMES.W pudełeczku znajdował się zapach,który jest bohaterem dzisiejszego posta,a jest nim

WODA PERFUMOWANA-INSPIRACJA BEYONCE-HEAT-FOX PERFUMES



OD PRODUCENTA

Zapach inspirowany: Beyonce - Heat
Kategoria zapachu: orientalny, kwiatowy
Wyczuwalne nuty: vanilia, białe kwiaty, praliny, piżmo

CENA:40,00zł/50ml

MOJA OPINIA

Gdy otrzymałam przesyłkę od FOX PERFUMES moim oczom ukazała się piękna,elegancka,powiedziałaby nawet,że gwiazdorska buteleczka,ozdobiona złotą kokardką,która dodatkowo dodaje jej uroku.Ktoś może powiedzieć: zwykła buteleczka,ale mnie osobiście urzekła.Złote dodatki dodają jej wyjątkowości i elegancji.Teraz przejdźmy do zapachu,który inspirowany jest zapachem BEYONCE-HEAT,który miałam okazję wąchać u znajomej,a jakoś nigdy nie miałam okazji go sobie sprezentować.Gdy otrzymałam wodę perfumowaną od FOX PERFUMES inspirowaną tym zapachem ucieszyłam się ogromnie.Zapach jest boski-idealny na zimowe dni i nie tylko.Dobrze wyczuwalne są wanilia i piżmo,ale też kwiaty,które dopełniają całość.Nie wyczuwam pralin,ale może dlatego,że bardziej skupiam się na wyczuwaniu kwiatów,które uwielbiam! Zapach jest orientalno-kwiatowy z odrobiną słodyczy.Inaczej pachnie,gdy spryskam nim nakrętkę,a inaczej na ciele.Piękna kompozycja zapachowa dla kobiet takich jak ja-romantyczek lubiących pobudzać zmysły i kusić swoją drugą połówkę,ale też dla kobiet sukcesu!,odważnych i pewnych siebie.Zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo.Początkowo jest zbyt intensywny,ale po chwili staje się taki jak ma być-cudowny! Bardzo wydajny i trwały i do tego pociągający.




POLECAM

6 komentarzy:

  1. Ajjj, cos mi sie wydaje, ze ten zapach przypadl by mi do gustu ;) Marki nie znam, ale buteleczka sliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny flakonik, ale zapach kompletnie mi obcy

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach Beyonce, ciekawa jestem i tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jarównież najchetniej wyczuwam nuty kwiatowe w perfumach :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny flakonik, czasami kupuję zamienniki, gdy zapach perfum oryginalnych jest nieprawdopodobnie drogi. tej marki jeszcze nie znałam

    OdpowiedzUsuń