czwartek, 28 stycznia 2016

TESTOWANIE Z PRESTIGE COSMETICS

Witam ciepło:)

Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę dobroci od firmy Prestige Cosmetics Polska.Mojej radości nie było końca,gdyż w większości były to kosmetyki do makijażu,a kolorówkę uwielbiam,więc wyobraźcie sobie mój uśmiech.Od razu przystąpiłam do testowania:) Ale oczywiście nie wszystkiego! Wybrałam tusz,podkład i róż.Resztę zostawiłam sobie na później.Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moją opinią na temat tych trzech produktów:).



PRESTIGE SKIN PERFECTION-MATUJĄCY PODKŁAD LIFTINGUJĄCY -PRESTIGE COSMETICS



OD PRODUCENTA

Luksusowy, naturalny podkład pod makijaż. Gwarantuje idealną cerę.

Zawiera kwas hialuronowy i Witaminę E o działaniu głęboko nawilżającym i przeciwstarzeniowym. Optymalne filtry UVA i UVB zapewniają doskonałą ochronę skóry. Podkład przeznaczony dla skóry wymagającej ujędrnienia.

                                                            Aksamitny, matujący efekt;
                                                         Długotrwała innowacyjna formuła,
                                               Wzbogacony o kwas hialuronowy i witaminę E,
                                                   Głęboko nawilżająca formuła anti-aging,
                                              Komfortowe, gładkie, naturalne wykończenie;
                                                                             SPF 15.

SKŁAD



CENA:około 30zł/28ml

MOJA OPINIA

Do przetestowania otrzymałam podkład w odcieniu Sandy,który dobrze dopasował się do mojego kolorytu cery.Znajduje się w opakowaniu z pompką,co ułatwia wydobycie odpowiednią ilość produktu.Podkład posiada delikatną,lekką konsystencję.Dość dobrze kryje,nawilża skórę.Łatwo się aplikuje,nie pozostawia smug,a także nie zatyka porów.Nie wysusza skóry,nie podrażnia jej.Fajnie wyrównuje koloryt skóry,po jego użyciu skóra wygląda promiennie,a sam podkład utrzymuje się na niej dość długo.Łatwo się zmywa,bardzo przyjemnie pachnie i jest dość wydajny.Świetnie wygładza skórę,po jego nałożeniu skóra jej aksamitna w dotyku.Chroni moja skórę i zapewnia jej świeży wygląda przez cały dzień.Nie zauważyłam u niego żadnych minusów,więc mogę z czystym sumieniem go Wam polecić.





THE BLUSH FLAWLESS TOUCH-RÓŻ DO POLICZKÓW-PRESTIGE COSMETICS



OD PRODUCENTA

Aksamitna, delikatna formuła;

Efekt ożywionej, gładkiej skóry;
Nie tworzy smug;
Bez parabenów;
Bezzapachowy;

SKŁAD

Mica, Ascorbyl Palmitate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter/Butyrospermum Parkii Butter, Calcium Sulfate, Caprylic/Capric Triglyceride, Capryloyl Glycine, Copper Powder. May Contain [+/-]: Mica CI 77019, Iron Oxides CI 77491/CI 774, Lauroyl Lysine, Magnesium Aluminum Silicate, Magnesium Sulfate, Ormenis Multicaulis Flower Wax, Potassium Sorbate, Propylene Glycol, Retinyl Palmitate, Sodium Benzoate, Titanium Dioxide CI 77891, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Tourmaline, Undecylenoyl Glycine

CENA:34,99zł/4g

MOJA OPINIA

Jestem posiadaczką różu prasowanego w odcieniu 11-Rose Gardenia.Ten odcień całkowicie przypadł mi do gustu.Produkt znajduje się w maleńkim opakowaniu wraz z pędzelkiem syntetycznym do jego nakładania.Żałuję tylko,że nie ma jeszcze w nim lustereczka.Róż ma delikatną,lekką kremową konsystencję,bardzo przyjemną w dotyku.Nakłada się go dość dobrze na skórę,nie osypuje się na niej.Róż po nałożeniu na policzki dodaje im promienistego wyglądu,rozświetla je i dobrze podkreśla,dzięki zawartości złotych mikro drobinek.Jest bezzapachowy,bardzo wydajny,a do tego nie posiada parabenów.Można go używać do wszystkich typów skóry.





MASKARA DO RZĘS EKSTREMALNIE POGRUBIAJĄCY CURL BIG-PRESTIGE COSMETICS



CENA:około 25zł/10ml

MOJA OPINIA

Maskara znajduje się w ładnym,błyszczącym opakowaniu-połączenie różu i srebra to strzał w 10.Posiada bardzo ciekawą szczoteczkę.Nie pachnie zbyt ładnie,ale akurat ładnego zapachu w maskarze nie oczekuję.Dobrze pogrubia rzęsy i delikatnie je podkręca.Szkoda,że również ich nie wydłuża,ale to nie jest w końcu maskara,która ma wydłużyć rzęsy.Nie osypuje się,nie skleja rzęs-(może minimalnie),łatwo się z nich zmywa za pomocą płynu do demakijażu.Cena całkiem przyjemna,dodatkowo produkt nie zawiera parabenów;)







PRODUKTY PRESTIGE COSMETICS MOŻECIE ZNALEŹĆ W:




Tych kosmetyków użyłam do delikatnego makijażu na co dzień:).Na ustach mam również pomadkę z Prestige Cosmetics,o której napisze wkrótce :)




Dziękuję PRESTIGE COSMETICS

BUZIAKI



12 komentarzy:

  1. Nie kojarzę tej marki :(
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. z Prestige mam jedną pomadkę i przyznam, że uwielbiam ją <3
    z resztą produktów nie miałam do czynienia

    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Make-up

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że maskara jednak skleja rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam dobrego różu, także zwróce uwage na ten :) co do tuszu do rzes, moim zdaniem troche skleja :( pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, choć kosmetyki w oczko wpadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny odcień pomadki, ja poznałam taki mocny róż i coś w tonach czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń