środa, 13 stycznia 2016

PASTA DO ZĘBÓW DABUR NEEM

Witam Kochani:)

Dzisiaj zapraszam Was na post o paście do zębów,którą otrzymałam na spotkaniu blogerek od sklepu jasmina.pl .Trochę się bałam jak ta pasta zadziała na moje kochane ząbki,ale na szczęście okazała się bardzo fajny produktem.

PASTA DO ZĘBÓW DABUR NEEM




OD PRODUCENTA

Ta o bogatej formule, głęboko oczyszczająca pasta, czerpie swe składniki z soku oraz kory drzewa Neem (Nimai). To kombinacja  stworzona, aby nie tylko czyścić zęby, ale także chronić je i umacniać. Składniki pasty ponadto stymulują i wzmacniają dziąsła, usuwając nalot nazębny. Regularne używanie tej pasty jest pomocne przy wzmacnianiu dziąseł i zębów. W naturalny sposób czyści zęby, odświeża oddech. Pasta Neem jest wolna od środków chemicznych, cukru, słodzików. Aktywny składnik: ekstrakt z rośliny Neem- wykazuje działanie antybakteryjne.
Zalety pasty do zębów z Neem:
- wybiela zęby oraz chroni dziąsła

- nie podrażnia dziąseł (jak to ma często miejsce w przypadku tradycyjnych past)
- moduluje i aktywizuje układ wzmacniający zęby
- silne oraz natychmiastowe działanie
-wzmacnia dziąsła i płytkę, usuwa osad, kamień nazębny i inne przebarwienia.

SKŁAD

Calcium carbonate (Derived from Chalk), aqua, glycerin, sodium lauryl sulfate (derived from palm oil), gum carrageenan, sodium silicate azadirachta indica (Neem), sodium sacharin, herbal extract (derieved from anacyclus pyrethrum, acacia arabica, mimusops elengi, symplocos racemosa, syzgium cumini), Natural flavour (comprising of various essential oils).

CENA:max do 15zł za 100ml

MOJA OPINIA

Pasta na samym początku trochę mnie rozczarowała swoim smakiem-bardzo ostrym i intensywnym-mocno ziołowym i miętowym.Dla mnie trochę zbyt mocny i gdy już skuszę się na inną pastę z tej firmy wybiorę łagodniejszy zapach i smak.Pasta dobrze czyści zęby,usuwa z nich wszelaki nalot nie niszcząc przy tym szkliwa.Idealnie radzi sobie z nadwrażliwością! Po jej użyciu nie mam już problemu z piciem np.zimnych napoi.Do tej pory moje zęby były bardzo wrażliwe na zimne napoje-nieprzyjemne uczucie! Struktura pasty nie jest zbyt zbita,ale na szczęście po jej nałożeniu na szczoteczkę nie spływa z niej.Dobrze również się pieni i jest bardzo wydajna! niewielka jej ilość starczy,by dobrze oczyścić wszystkie ząbki.Pasta ma kolor zielonkawy-kojarzy mi się z kolorem maseczki z glinki,ale kolor absolutnie mi nie przeszkadza.Również złagodziła ranki jakie powstały na skutek mojej nadwrażliwości.Odkąd jej używam moje dziąsła już nie krwawią.Pasta dobrze wzmacnia zarówno dziąsła jak i ząbki.Po jej użyciu moje ząbki są gładkie,bo ta pasta rewelacyjnie je oczyszcza.W dodatku niewiele kosztuje:) 




POLECAM :)

BUZIAKI

9 komentarzy:

  1. Chyba ten smak byłby dla mnie zbyt ostry

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie taka pasta to nie dla mnie. ..
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię mocne i ostre smaki spróbuję aż ciekawa jestem ;)Cena przystępna .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach moze nieprzyjemny, ale reszta na tak :) i cena ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi w ogóle nie przypomina pasty do zębów raczej jakąś maść :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już kilka razy o niej czytałam i mam ochotę ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń