niedziela, 24 stycznia 2016

NOWA FRYZURKA :) ŚCIĘŁAM WŁOSY :) CZY ŻAŁUJĘ ?

Hejka Kochani:)


Od dłuższego czasu myślałam o ścięciu włosów,gdyż ich stan,szczególnie końcówek był tragiczny.Początkowo myślałam,że zetnę tylko końcówki,ale zdecydowałam się obciąć połowę włosów.Potrzebowałam zmiany i nie żałuję,że zdecydowałam się na ścięcie! Włosy to nie ręka-odrosną! Cieszę się z nowej fryzurki,bo choć mam krótkie włoski,to mogę z nich wyczarować wiele ciekawych fryzur:)

Przepraszam za jakość zdjęć,ale robione wieczorem i to telefonem.














Mam nadzieję,że choć trochę podoba się Wam moja fryzurka ?

buziaki <3

8 komentarzy:

  1. Bardzo korzystna zmiana, na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądasz olśniewająco :) Aż zaczęłam się zastanawiać nad ścięciem swoich długaśnych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zmiana,całkiem inaczej wyglądasz,oczywiście korzystnie :)

    Włosy odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń