środa, 6 stycznia 2016

ARGAN OIL HAIR CONDITIONER Odżywka do włosów z olejem arganowym do codziennej pielęgnacji GlySkinCare

Witam ciepło po dłuższej nieobecności:)

W końcu znalazłam czas,by napisać Wam nowego posta:) Potrzebowałam paru wolnych dni od bloga,by wrócić z energią i częściej publikować dla Was nowe posty.Mam nadzieję,że uda mi się pisać jeszcze więcej niż w tamtym roku.Dzisiejszy post będzie dotyczył odżywki do włosów z firmy GlySkinCare ,którą otrzymałam na grudniowym spotkaniu blogerek.

ARGAN OIL HAIR CONDITIONER -ODŻYWKA DO WŁOSÓW Z OLEJEM ARGANOWYM-GlySkinCare




OD PRODUCENTA

Wzbogacona o olej arganowy formuła zapewni Twoim włosom odpowiednie i długotrwałe nawilżenie. Dzięki zawartości cennych składników: białka pszenicznego, keratyny, witaminy E, panthenolu i aloesu Odżywka głęboko zregeneruje i wzmocni włosy, nadając im zdrowy wyląd i blask

Olej arganowy - przyczynia się do regeneracji mieszków włosowych.
Witamina E – działa ochronne, przyspiesza porost włosów, jest silnym antyutleniaczem.
Keratyna – odbudowuje strukturę włosa, zapobiega rozdwajaniu się końcówek, jest odpowiedzialna za połysk i blask włosów.
Proteiny pszeniczne – działają regenerująco, wzmacniają i nadają włosom estetyczny wygląd. Zapobiegają łamliwości oraz rozdwajaniu się końcówek.
Aloes - działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie na skórę głowy oraz łagodzi jej podrażnienia, nawilża i wzmacnia suche włosy.
D-panthenol – wpływa na szybki i prawidłowy wzrost włosów, nawilża, nadaje im połysk i sprężystość. 

SKŁAD

CENA:około 20zł/250ml

MOJA OPINIA
Cieszę się,że mogłam sama sobie wybrać produkt do testowania od sponsora,gdyż akurat ta odżywka bardzo mnie ciekawiła.Czytałam o niej wiele pozytywnych opinii nie tylko na blogach,ale również na portalach.Gdy użyłam jej pierwszy raz zafascynował mnie jej zapach-cudowny-słodkawy i w dodatku orzeźwiający.Po jej użyciu włosy pięknie pachną i to w dodatku dość długo.Odżywka znajduje się w ładnym,plastikowym opakowaniu.Zamknięcie typu klik,które chroni przed wylaniem produktu,w sytuacji,gdy np.musimy odżywkę ze sobą gdzieś zabrać:).Konsystencja dość gęsta i nie spływa z włosów,dobrze się nakłada i równie dobrze zmywa z włosów.Po kilku użyciach tej odżywki zauważyłam,że moje włosy stały się bardziej nawilżone i pełne blasku.Choć dalej wypadają,to wypada ich już znacznie mniej.Nie wiem,czy to za sprawą tego,że używam codziennie również płynu Aloevit,o którym pisałam tutaj http://kosmetykitomagia.blogspot.com/2015/12/aloevit-pyn-odzywczo-wzmacniajacy-kosmed.html .Odżywkę używam 3,4 razy w tygodniu i to zazwyczaj rano,gdy z włosów zmywam płyn Aloevit.Po tej odżywce włosy są w dużo lepszym stanie-ich szorstkość i suchość nie woła już o pomstę do nieba:) Odżywka jest wydajna i niewielka jej ilość starcza,by rozprowadzić ją na całych włosach.Podsumowując:jestem bardzo zadowolona z nawilżenia,jakie daje ta odżywka i z ładnego zapachu,który utrzymuje się na włosach,a także z blasku i miękkości jakie daje włosom.



A oto moje włoski :)
A Wy mieliście okazję używać tej odżywki? Jeśli tak to jakie są Wasze odczucia?
POZDRAWIAM 
DZIĘKUJĘ 


4 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego produktu, ale polecam ci szampony z firmy Planeta Organica. Dobry skład i cena :)

    OdpowiedzUsuń