wtorek, 19 stycznia 2016

ŁAGODNE MLECZKO OCZYSZCZAJĄCE - HIMALAYA HERBALS -MÓWIĘ MU NIE!

Hejka :)

Dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący produktu firmy HIMALAYA HERBALS który otrzymałam na spotkaniu blogerek w grudniu.Rzadko używam mleczek do demakijażu,wolę płyny do demakijażu,jednak gdy skończył mi się mój ostatni płyn,a w zapasach miałam to mleczko to stwierdziłam,że warto go wypróbować niż kupować kolejny płyn,a mleczko stałoby i zajmowałoby tylko miejsce.Postanowiłam go więc używać i podzielić się z Wami opinią o tym mleczku.
Zapraszam na post o:


ŁAGODNE MLECZKO OCZYSZCZAJĄCE - CERA SUCHA I WRAŻLIWA HIMALAYA HERBALS







OD PRODUCENTA

Unikalna formuła specjalnie przygotowana dla skóry suchej i wrażliwej, która usuwa brud, makijaż i zanieczyszczenia, nie pozostawiając uczucia napiętej i ściągniętej skóry. Nie zatyka porów w skórze.


Orzechy drzewa mydlanego i mandarynka delikatnie oczyszczają i odświeżają, podczas gdy ogórek - naturalna odżywka dla skóry-  nawilża i chłodzi, pozostawiając skórę dokładnie oczyszczona i miękką.

SKŁAD

Aqua, Isopropyl Myristate, Caprylic/CapricTriglyceride, Glycerin, Stearic Acid, Propanediol, Acrylates Copolymer, Sodium Lauroyl Lactylate, Sorbitan Stearate, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Sapindus Mukurossi Fruit Extract, Phenoxyethanol, Methylparaben, Xanthan Gum, Parfum, Propylparaben, Citrus Reticulata Peel Extract, Cucumis Sativus Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Limonene, Hydroxycitronellal.

CENA:16,50zł/200ml

MOJA OPINIA

Gdy zaczynałam testować ten produkt myślałam,że pozytywnie mnie zaskoczy,ale niestety nie sięgnę po niego kolejny raz.Mleczko to nie należy do ciekawych produktów,gdyż mnie uczuliło.Ale o tym za chwilkę! Produkt znajduje się w ładnym opakowaniu,dość dobrze wykonanym,z zamknięciem na klik.Pachnie ładnie,ale nie jest zapach,z którym chciałabym mieć codziennie do czynienia.Po jakimś czasie drażni.Konsystencja mleczka jest dla mnie niezbyt ciekawa,gdyż produkt spływa po waciku.Mogłaby być bardziej zbita i gęsta.Produkt ładnie oczyścił moją skórę,po użyciu tego mleczka skóra stała się gładka,nie była spięta,również nie wysuszyło mojej skóry! Ale to tylko takie pozytywy! Gdyż po zmyciu makijażu mleczkiem za jakiś czas na mojej skórze pojawiły się zaczerwienienia,szczypało jak diabli.Szybko zmywałam twarz wodą i robiłam sobie okłady! Długo myślałam,dlaczego tak się stało,ponieważ to mleczko łagodne,przeznaczone dla skóry suchej i wrażliwej! Zgłupiałam i postanowiłam go użyć jeszcze raz i niestety stało się to samo-mleczko podrażniło moją skórę! Nie chciałam już więcej męczyć swojej skóry i mleczko odstawiłam,a po zrobieniu zdjęć do posta wyrzuciłam,bo nie mam zamiaru komuś dać produktu,który mnie podrażnił ! Zatem temu mleczku powiedziałam Żegnaj na zawsze! Nie skreślam tej firmy,gdyż ich drugi produkt 

Himalaya Gentle Walnut Scrub - Peeling orzechowy przypadł mi go gustu i na dniach Wam o nim napiszę.
Wybaczcie,że nie mam zdjęcia swojej zaczerwienionej buźki,ale w takich momentach nie myśli się o fotkach,a może warto by było,by inni zobaczyli co się stało.






CZY ZNACIE TO MLECZKO? JAKIE SĄ WASZE OPINIE O NIM?

BUZIAKI


6 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce.
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się teraz boję go użyć..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam tego mleczka, ale nie podoba mi się, że podrażnia. Już mam wystarczająco wrażliwą skórę ;p pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie mam podejrzliwy stosunek do wszelkiego rodzaju mleczek kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie generalnie trochę rozczarowała ta marka - reklamuje się jako eko i naturalna, więc spodziewałam się takich kosmetyków, a one wcale takie nie są...

    OdpowiedzUsuń