czwartek, 17 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNE PREZENTY DLA NIEJ-PROPOZYCJE

Hejka:)

Dzisiaj chcę Wam pokazać propozycję Świątecznych prezentów dla niej.Lista nie jest zbyt długo,ponieważ nie chcę Was zanudzać.Wybrałam te rzeczy,z których ucieszyłaby się np.moje siostry,czy przyjaciółka :).
Oto moje propozycje










5.Kule do kąpieli THE SECRET SOAP STORE http://secret-soap.com/kule-do-kapieli-37 












10.Poduszka Maze Gray onemarket.pl- http://onemarket.pl/poduszka-maze-gray



Która z propozycji podoba Wam się najbardziej?

BUZIAKI:)

4 komentarze:

  1. Ciekawe propozycje, ta bluza ciasteczkowa wpadła mi w oko - fajna jest, choć tak tylko na okres świąteczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka mi sie spodobala, nie obrazilabym sie za taki prezent :P pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się, że żaden z tych prezentów nie trafiłby w mój gust. Najbliżej byłyby bałwanki, ale wybrałabym jednak prawdziwą czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry! Gdzie kupić lampa lupa? Będę wdzięczna))

    OdpowiedzUsuń