środa, 16 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNA LISTA ŻYCZEŃ:) MIKOŁAJU PLEASE

Hejka

Pewnie wielu z Was tak i ja marzy,by pod choinką dostać jakieś ciekawe prezenty.Ale i tak prezenty to nie wszystko,bo każdy marzy o rodzinnych Świętach pełnych radości i spokoju.Ale gdy już mam coś od Świętego :) dostać to wolę prezenty,które będę użyteczne,np.takie jak jakaś fajna ciepła czapka,ciepłe rajstopki,ładny sweterek.W tym roku mam nadzieję,że Mikołaj nie podaruje mi kosmetyków :) po ostatnim spotkaniu blogerek mam ich w nadmiarze.Chociaż marzę o jednym- wodzie perfumowanej Lancome.Dzisiaj chcę Wam pokazać,co chciałabym dostać,ale jak tego nie dostanę,to się świat nie zawali,liczy się gest:)

PRZEDSTAWIAM WAM MOJĄ LISTĘ ŻYCZEŃ :)

SUKIENKA



SUKIENKA



    WODA PERFUMOWANA


NASZYJNIK


TO BY BYŁO NA TYLE:)

                                            A JAKIE SĄ WASZE WYMARZONE PREZENTY?

JUTRO ZAPRASZAM WAS NA POST DOTYCZĄCY UPOMINKÓW DLA NIEJ:)

13 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy :) oby Mikołaj wysłuchał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozkloszowana czerwona sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta Twoja lista marzeń :) życzę jej spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko, zwięźle i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. LA VIE EST BELLE - mam podróbkę i jest czaderska!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta wode tez bym przygarnela chociaz i tak ze stajni Lancome najbardziej lubie Miracle <3

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie niech sie to wszystko pojawi pod choineczka ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tę czerwoną sukienkę rozkloszowaną chyba sobie kupię na Święta z tego sklepu zoio.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten naszyjnik :)
    Zapraszam do mnie zostaw po sobie ślad :)
    Ja obserwuje :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić kombajn kosmetyczny 9 w 1 i jeszcze kombajn kosmetyczny 10w1. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń