środa, 2 grudnia 2015

PREZENTY ŚWIĄTECZNE DLA NIEGO :)

Hejka:)

Każdego roku o tej porze mam wielki kłopot z prezentem dla bliskich mi mężczyzn-męża,taty,szwagra,itd...Dlatego też zawsze szukam inspiracji i pomysłów w internecie.Dziś chciałabym podzielić się z Wami tym,co mnie w tym roku zachwyciło i co może być świetnym prezent dla niego.

Przedstawiam Wam Świąteczne pomysły dla prezent dla niego:)

SŁODKI ZESTAW DLA NIEGO OD CHOCOLISSIMO-I WIELE,WIELE INNYCH SŁODKOŚCI


IMPREZOWE KÓŁKO-KRZYŻYK ZE SKLEPU COOLPREZENTY.PL-ZAJRZYJCIE-WYBIERZCIE COŚ DLA SWOICH MĘŻCZYZN


JAZDA SAMOCHODEM RAJDOWYM-KATALOG MARZEŃ-DLA PANÓW,KTÓRYCH PASJĄ SĄ SZYBKIE SAMOCHODY:) POLECAM ZAJRZEĆ NA STRONKĘ-ZNAJDZIECIE TAM WIELE INNYCH,CIEKAWYCH PROPOZYCJI


LODOWY KUFEL





WHISKY-W MOJEJ RODZINIE MĘŻCZYŹNI LUBIĄ DOBRE ALKOHOLE:)


ZESTAW DO PIELĘGNACJI TWARZY-NP.COLLISTAR-DOUGLAS


ZAPACHY-NP.TOM FORD W ŚWIĄTECZNYM ZESTAWIE-DOUGLAS:)


OTO KILKA PROPOZYCJI,KTÓRE MI SIĘ SPODOBAŁY:) MAM NADZIEJĘ,ŻE POMOGŁAM I WAM:)

BUZIAKI

11 komentarzy:

  1. Podobaja mi się Twoje pomysły :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe mam taki kufel,tylko z jakims tam smiesznym napisem :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że słodkości to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwłaszcza przejażdżka rajdowym autem to świetna propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo dobry alkohol to i ja mogłabym dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stawiam na perfumy ale mój chłopak też lubi dobre kolorowe alkohole

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku postawiłam na praktyczne prezenty. Sportowy zegarek idealny dla osób chodzących po górach oraz kurtka trekkingowa Salomon :)

    OdpowiedzUsuń