sobota, 19 grudnia 2015

BB CREAM LILY LOLO OD COSTASY

Hej :)

Dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący produktu LILY LOLO,który otrzymałam do testowania od COSTASY .Produkt spełnił moje oczekiwania i jestem zadowolona z efektu jaki daje na mojej skórze.W dalszej części posta dowiecie się,co takiego mnie w nim urzekła i przekonam Was,że naprawdę jest godny zakupu.Bohaterem dzisiejszego posta jest:


BB CREAM  W ODCIENIU FAIR OD  LILY LOLO 




OD PRODUCENTA

Krem BB o lekkiej formule, w skład którego wchodzą odżywcze składniki o właściwościach przeciwstarzeniowych i nawilżających oraz mineralne pigmenty zapewniające wyrównanie kolorytu cery. Użyty jako podkład daje lekkie krycie i efekt zdrowej, promiennej cery. Świetnie sprawdza się także jako baza pod podkład mineralny.

SKŁADNIKI

AQUA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, COCO-CAPRYLATE, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN OLIVATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, BORON NITRIDE, BENZYL ALCOHOL, PARFUM, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHEROL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, LEPTOSPERMUM SCOPARIUM (MANUKA) OIL, PUNICA GRANATUM (POMEGRANATE) SEED OIL, DEHYDROACETIC ACID, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SODIUM HYALURONATE, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE) 



MOJA OPINIA


Pani Ola z Costasy doradziła mi wypróbowanie tego kremu BB i muszę przyznać,że trafiła z nim idealnie! To jest BB krem,na który czekałam! Coś czułam,że firma LILY LOLO mnie nie zawiedzie i się nie myliłam.Muszę stwierdzić,że produkt idealnie pasuje do mojej skóry! Razem ze skórą tworzą związek idealny!I już odkładam na zakup tego produktu,bo ten,który mam nie starczy mi już na długo :( tak to jest jak się używa kosmetyk namiętnie! Co takiego zachwyciło w tym kremie BB? Przede wszystkim jest delikatna i lekka konsystencja! Po jego nałożeniu na skórę nie czuję bym miała na niej jakiś produkt! Do tego wtapia się w skórę idealnie,wyrównując jej koloryt,co do krycia nie ma dość mocnego,ale nie oczekuję tego od kremu BB,choć i tak poradził sobie świetnie z moim przebarwieniami,bo je zakrył.Krem nie wysuszył mojej skóry,w żaden sposób jej nie podrażnił.Doskonale sprawdza się jako baza pod podkład-dzięki niemu podkład trzyma się na skórze bardzo długo.Nakładam go palcami i delikatnie wklepuję-taki sposób jest dla mnie najlepszy.Co do zapachu jest delikatny i lekko cytrusowy.Krem znajduje się w ładnej tubce i posiada praktyczną pompkę,dzięki której użycie produktu jest łatwiejsze! Krem posiada dobry skład-wiele drogocennych składników i może choć nie jest ona jakiś rewelacyjny to nie oszukujmy się-nie ma kosmetyków w 100% idealnych! zawsze jest jakiś malutki minusik-idealne z małym minusem-tak nazwałabym takie kosmetyki!

Muszę dodać,że krem pielęgnuje moją skórę,dodaje jej blasku,pięknie rozświetla i dobrze się na niej trzyma.Po jego nałożeniu skóra wygląda na naturalnie piękną-nie daje efektu maski,za co daję mu duży plusik!Odcień Fair,który otrzymałam jest idealny! Naprawdę nie widzę w tym produkcie jakiś dużych minusów.Osobiście jestem z niego bardzo zadowolona i tak już pisałam wcześniej zakupię ten produkt i znów będzie mi towarzyszył.Póki co cieszę się jeszcze z tego,który otrzymałam od Costaty:) Podsumowując-delikatny dla skóry,o lekkiej konsystencji,przyjemnym zapachu,dobrym składzie,dobrej wydajności taki jest on Krem BB LILY LOLO <3







POLECAM

DZIĘKUJĘ ZA MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA FIRMIE
COSTASY 


A tak prezentuje się makijaż z tym kremem:)


7 komentarzy:

  1. Większość kremów BB nasila błyszczenie mojej skóry, ciekawe czy ten by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale chętnie bym go wypróbowała;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemny i fajnie, że przypadł Ci do gustu ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ich podkład mineralny oraz puder matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go w odcieniu ciemniejszym 'Medium' - uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń