środa, 30 grudnia 2015

ALOEVIT-PŁYN ODŻYWCZO-WZMACNIAJĄCY-KOSMED

Hejka :)

Dziś chciałabym Wam zaprezentować moją opinię na temat produktu firmy Kosmed ,który otrzymałam na spotkaniu blogerek.Cieszyłam się z faktu,że jest to produkt do włosów,bo nie ukrywam,że kremów do twarzy,balsamów,itd. mam już mnóstwo,a produktów do włosów-niewiele.Moje włosy ostatnio nie są w dobrym stanie i ratuję je na wszystkie sposoby,myślę nawet,by je skrócić,ale mąż namawia mnie,żeby jednak nie.Ucieszyłam się,że przetestuję produkt odżywczo-wzmacniający,a dokładnie 

ALOEVIT-PŁYN ODŻYWCZO-WZMACNIAJĄCY-KOSMED




OD PRODUCENTA

Aloevit odżywczo – wzmacniający

Intensywnie wzmacnia i regeneruje suche, zniszczone włosy i skórę głowy. 





Aby zapewnić prawidłową pielęgnację Twoich włosów połączyliśmy naturalne składniki aktywne. 
Wybraliśmy naturalny ekstrakt z łopianu, który  intensywnie pielęgnuje skórę głowy,  reguluje wydzielanie sebum, jest silnym przeciwutleniaczem. 
Połączyliśmy go z naturalnym ekstraktem z aloesu, który nawilża i rewitalizuje skórę głowy, wpływa pozytywnie na stan Twoich cebulek włosowych. Ogranicza wypadanie włosów i pobudza ich wzrost. 
Formułę preparatu uzupełniliśmy o:
olej z nasion róży bogate źródło kwasów omega 3  i omega 6,
olejek cedrowy o działaniu przeciwłojotokowym,
olejek z szałwii muszkatołowej,  który usprawnia krążenie, dzięki czemu zapobiega wypadaniu włosów.
kompleks niezbędnych włosom i skórze witamin  A, E, F, H, B5.
Specjalna kompozycja witamin i substancji aktywnych:
naprawia włókno włosa, przyspiesza jego odbudowę i opóźnia procesy starzenia,
zapewnia odpowiedni poziom nienasyconych kwasów tłuszczowych, których niedobór może powodować zapalenie skóry głowy i łysienie,
sprawia, że możesz stosować Aloevit na włosy wymagające profesjonalnej regeneracji i wzmocnienia. 

SKŁAD



CENA:około 10zł/100ml.

MOJA OPINIA
Płynu Aloevit używam od 3 tygodni,2-3 razy w tygodniu.Nakładam go wieczorem na włosy i rano je myję.Płyn znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 100 ml,ma lekko żółtawy kolor i ziołowo-alkoholowy zapach.I tutaj trochę się rozczarowałam,bo alkohol wyczuwalny jest bardzo i nawet jak nałożę płyn na włosy to zapach alkoholowy utrzymuje się na nich dość długo.Postanowiłam jednak dać temu płynu szansę i dalej go stosować,choć nie podoba mi się jego zapach.Produkt nakłada się na włosy dość łatwo i łatwo też wydobywa się go z butelki,choć osobiście podobałaby mi się opcja z dozownikiem.Co do wydajności produkt ten jest dojść wydajny,jak i cena również kusząca.Co zauważyłam po niecałym miesiącu używania tego produktu? Jakiś mega zadowalających efektów niestety nie,ale może dlatego,że używam go zbyt krótko? hmmm..nie wiem! Moje włosy wypadają,ale już mniej i nie wiem,czy to za sprawą tego produktu,czy za sprawą witamin i lepszego,zdrowszego odżywiania.Zauważyłam,że po stosowaniu tego produktu moje włosy są lepiej nawilżone-duży plusik za to mu daję! Również nie podrażnił moje skóry głowy,nie powoduje że włosy są tłuste,ani szorstkie,co mnie bardzo cieszy.Nie zauważyłam,by odżywił moje włosy,ale z drugiej strony,czy jest to możliwe po 3 tygodniach stosowania? Z pewnością NIE! Zdecydowałam się,że będę go stosować dalej i jeśli zauważę jeszcze jakieś pozytywne efekty po jego używaniu to dam Wam o tym znać.Na tą chwilę zauważyłam jedynie to,że nawilża moje włosy,bo były jak siano,a teraz są wygładzone i przyjemne w dotyku!



Dziękuję kosmed.pl


Pozdrawiam

1 komentarz: