sobota, 14 listopada 2015

ŻURAWINOWY PEELING CUKROWY LIRENE

Witam Kochani :)

Niedawno otrzymałam z Lirene rewelacyjną przesyłkę,w której znajdowały się między innymi peelingi,a bohater dzisiejszego posta jest jednym z nich .Bardzo lubię zarówno smak żurawiny jak i zapach,więc ten peeling wybrałam do testów jako pierwszy:) pozostałe czekają na swój czas.Panie,Panowie przedstawiam Wam 

ŻURAWINOWY PEELING CUKROWY LIRENE



OD PRODUCENTA


PIELĘGNACJA NA SŁODKO!
Twoje ciało rozpieści masaż kryształkami cukru połączony z kuszącym zapachem wyciągu z żurawiny.
Otulające, odżywcze działanie dla skóry i relaks dla zmysłów w jednym rytuale pielęgnacyjnym. Peeling intensywnie wygładza skórę, dostarczając jej, podczas złuszczania, warto- ściowych składników pozyskiwanych zwyciągu z żurawiny. Zawarte w nim polifenole neutralizują wolne rodniki, a ekstrakt z imbiru oraz Glicerinum Purum silnie nawilżają. Ciało staje się wygładzone, otulone delikatną warstewką i jedwabiście miękkie.





Udowodnione rezultaty-Test IN VIVO po 1 aplikacji

Skóra miękka w dotyku 100%
Wygładzenie 93%
Regeneracja 87%
Skóra gładka i jedwabista 83%

SKŁAD

Propylene Glycol, Glycerin, Sugar, Aqua (Water), Synthtics Wax, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamina, Zingiber Officinale (Ginger) roqt Extract Vaccinum Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extact, Parfum (Fragrance), CI 16255:1.

CENA:14,99zł/220g

MOJA OPINIA

Peeling już na samym początku uwiódł mnie swoim wspaniałym zapachem-słodka żurawinka-niezwykle rześka i kusząca.Konsystencja jest dość gęsta i żelowa,przeźroczysta i gołym okiem da się w niej zauważyć dość spore drobinki ,które zaskoczyły mnie mega pozytywnie.Znajduje się w miękkiej,przyjemnej dla oka tubie,z  zamknięciem na klik.Bardzo łatwy w użyciu,dzięki obecności sporych drobinek moje ciało jest dobrze wygładzone,oczyszczone,drobinki gwarantują również dobre ścieranie naskórka! Co zauważyłam po częstym używaniu tego peelingu? A mianowicie to to,że moja skóra jest dobrze wygładzona,miękka i delikatna w dotyku,a także dobrze ukrwiona.Zapach żurawiny po użyciu utrzymuje się na skórze jakiś czas,ale jest delikatny i przyjemny.Peeling nie wysusza skóry,nie podrażnia,ani nie uczula,do tego nie ma w składzie parafiny,a skóra po jego użyciu nie jest lepka.Do tego dobrze rozprowadza się na skórze,a także łatwo się z niej zmywa.Idealnie przygotowuje skórę na przyjęcie balsamu.Łatwiej mi jest go używać na wilgotną skórę,bo wtedy sprawdza się najlepiej.Jest bardzo wydajny,a cena jeszcze bardziej zachęca do zakupu.Tyle przyjemności i relaksu za parę złotych.Nic tylko kupować i rozpieszczać swoją skórę.Szczerze mogę powiedzieć,że to jeden z lepszych peelingów,jakie używałam w swoim życiu,a nawet mogę powiedzieć,że mogłabym dać mu miejsce na podium.




POLECAM


BUZIAKI :)


6 komentarzy:

  1. Muszę go wypróbować, bo bardzo lubię żórawinowe kosmetyki
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten peeling i rzeczywiście pachnie super :) Działanie także dobre. Mam też ochotę na wersję z mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że i mnie by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę na slowo, że ta slodka zurawinka jest... po prostu słodka ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń