środa, 18 listopada 2015

WEARPOINT.EU-TO LUBIĘ;) PROPOZYCJE NA ŚWIĘTA

Hej Kochani:)

Jakiś czas temu nawiązałam ciekawą współpracę ze sklepem wearpoint.eu i już nie mogę doczekać się cudeńka,które zamówiłam.Ostatnio w sklepie pojawiło się wiele ciekawych nowości,które idealnie pasują na zbliżający się okres ŚWIĄTECZNO-NOWOROCZNY.Podoba mi się kilka z nich i dziś chciałabym Wam pokazać,które wpadły mi w oko.Dodam,że w sklepie znajdziecie ciekawy asortyment i przystępne ceny.Sklep robi świetne promocje! Również kontakt ze sklepem jest bardzo miły:) Zachęcam do zapoznania się z asortymentem sklepu





A teraz zobaczcie produkty,które wpadły mi w oko:) 

PIĘKNA SUKIENKA BOMBKA Z CIEKAWYM WZOREM


SUKIENKA Z KORONKOWĄ GÓRĄ


KORONKOWA SUKIENKA-MÓJ HIT <3


KOPERTÓWKA NA RAMIĘ


SKÓRZANA TOREBKA


ELEGANCKA SUKIENKA PEPITKA


CUDOWNA SUKIENKA-ZAKOCHAŁAM SIĘ;)


ZMYSŁOWA SUKIENKA W PIĘKNYM KOLORZE


ZAMSZOWA SPÓDNICA:) ASYMETRIA DODAJE JEJ ORYGINALNOŚCI


REWELACYJNA SPÓDNICA-NAPISZĘ LIST DO ŚW.MIKOŁAJA ;)


ŚWIETNA MARYNARKA


ŻAKIET O NIETYPOWYM KROJU I PIĘKNYM KOLORZE


UROCZA BLUZECZKA


PIĘKNA BLUZECZKA Z WIĄZANIEM Z TYŁU



Wybrałam kilka propozycji,które idealnie będą pasować na zbliżający się okres ŚWIĄTECZNO-NOWOROCZNY,ale nie tylko,bo w ubraniach z wearpoint.eu możecie chodzić również na co dzień.Po więcej serdecznie zapraszam na stronkę sklepu,z pewnością znajdziecie tam coś dla siebie.

KTÓRA PROPOZYCJA PODOBA WAM SIĘ NAJBARDZIEJ?

BUZIAKI

10 komentarzy:

  1. Śliczna ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam od nich bluzkę z BeWear, cuuudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. żakiecik z dłuższym tyłem jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten żakiet w kolorze beżowym, podrzucę jutro zdjęcie, jest śliczny!! /Klaudia Ivlev

      Usuń
  4. ten żakiecik z dłuższym tyłem i torebki - bomba!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbradziej podoba mi się koronkowa czarna sukienka, uwielbiam takie apetyczne kąski.

    OdpowiedzUsuń