poniedziałek, 23 listopada 2015

Pierre René - 100% COLLAGEN ELIXIR-Eliksir regenerujący do skóry dojrzałej

Hejka Kochani:)

Rzadko używam takich produktów jak eliksir,ale tak kusił mnie ten z Pierre René,że nie mogłam obejść obok niego obojętnie i wpadł w moje łapki.Pierre René słynie przede wszystkim z dobrej kolorówki-sama mam wiele kosmetyków do makijażu tej firmy i ogólnie jestem bardzo zadowolona.Dziś przyszedł czas,by podzielić się z Wami opinią na temat eliksiru Pierre René .

Pierre René - 100% COLLAGEN ELIXIR-ELIKSIR REGENERUJĄCY DO SKÓRY DOJRZAŁEJ




OD PRODUCENTA

Kolagen jest białkiem naturalnie występującym w skórze. Odpowiada za jej gęstość, jędrność i elastyczność. Z biegiem lat jego ilość maleje, a skóra staje się wiotka, sucha, z widocznymi zmarszczkami. 
100% Collagen Elixir to zaawansowane serum do twarzy, szyi i dekoltu, które dzięki dużej zawartości kolagenu odbudowuje strukturę skóry. Doskonale regeneruje skórę, gwarantując głębokie i trwałe działanie. Opóźnia procesy starzenia się skóry, odmładza ją oraz redukuje i wygładza zmarszczki. Produkt idealnie wiąże się ze skórą. Polecany szczególnie do skóry dojrzałej. 
SPOSÓB UŻYCIA: Za pomocą pipetki nanieść 100% Collagen Elixir bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Wmasować delikatnie okrężnymi ruchami i pozostawić do wchłonięcia. Preparat może być stosowany na dzień i na noc, również pod makijaż. W celu uzyskania lepszego efektu stosować bezpośrednio po kuracji preparatem 100% Hialuronic Elixir.



SKŁAD
AQUA, SOLUBLE COLLAGEN, GLYCERIN, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, BENZYL ALCOHOL, DISODIUM EDTA, GLYCERYL CAPRYLATE, GLYCERYL UNDECYLENATE 



CENA:34,99zł/15ml

MOJA OPINIA

Eliksir ma wodnistą konsystencję,znajduje się w szklanej buteleczce wzbogaconą o pipetę,dzięki której nabierzemy odpowiednią ilość produktu-łatwo i szybko.Produkt zadziwił mnie swoją wodnistą konsystencją,pomyślałam,że ktoś nalał mi wody do buteleczki.Nie wiem jak opisać zapach tego produktu,jest delikatny,dla mnie nieco apteczny.Produkt nakładałam raz dziennie na oczyszczoną skórę.Co zauważyłam? Przede wszystkim to,że eliksir poprawił elastyczność mojej skóry,nieco ją ujędrnił.Co do wygładzenia zmarszczek nie zauważyłam,żeby je wygładził,ani tym bardziej je zredukował.Nie oczekuję takiego działania od produktu za ponad 30zł.Produkt w żaden sposób nie podrażnia skóry,nie wysusza jej.Po nałożeniu na skórę szybko się w nią wchłania.Po jego użyciu skóra jest miła w dotyku.Szkoda tylko,że nie zregenerował mojej skóry,ani nie poradził sobie ze zmarszczkami.Może potrzeba mu dać więcej czasu? nie wiem,ale wiem,że muszę zużyć drugie opakowanie,które otrzymałam jako nagrodę w konkursie.Eliksir okazał się produktem średnim,ale cieszę się,że nie fatalnym.Jeśli ktoś potrzebuje uelastycznienia skóry to jak najbardziej produkt ten się do tego nadaje.Dla mnie tylko w tym przypadku się sprawdził,a szkoda:( Ale i tak dalej będę lubić produkty Pierre René,za fantastyczną kolorówkę!






POZDRÓWKI :)


2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że Pierre Rene ma w swojej ofercie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety kolagen ma za dużą cząteczkę, aby przeniknąć w głąb skóry, dlatego jego stosowanie powierzchniowe nie ma większego sensu :(

    OdpowiedzUsuń