sobota, 28 listopada 2015

NOWOŚCI W KOSMETYCZCE-MY SECRET,KOBO

Hej:)

Dziś chciałabym Wam pokazać trochę kosmetyków do makijażu,które ostatnio wpadły w moje łapki.Będąc mamą 9-miesięcznego łobuziaka mam mało czasu na makijaż,więc czasami No MAKE-UP u mnie to codzienność:).Staram się przynajmniej w weekend zrobić jakiś ciekawy makijaż,a przyszły zapowiada się ciekawie,więc nowości pójdą w ruch:)

PODKŁAD IDEAL COVER MAKE UP-KOBO PROFESSIONAL-ODCIEŃ 407 SUNNY BEIGE



http://www.drogerienatura.pl/kobo-professional-ideal-cover-make-up-402.html w Drogerii Natura znajdziecie też inne odcienie i cena również kusząca.

Bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się na mojej skórze,bo czytałam o nim wiele dobrego:)


NATURAL BEAUTY-MY SECRET-CIENIE DO OCZU-SMOKEY NUDES







Cieszę się,że te kolorki wpadły w moje łapki-iście jesienne:) Świetnie będą prezentować się na na powiekach w jesiennym makijażu.Mam nadzieję,że będą trwałe.


I LOVE MY STYLE VOLUME MASCARA -MY SECRET






Ciekawe,czy maskara za tak niską cenę wydłuży i zwiększy objętość moich rzęs-zobaczymy:)

I LOVE MY STYLE EYESHADOW STICK-MY SECRET-NIGHT SKY-O6
I LOVE MY STYLE EYESHADOW STICK-MY SECRET-NUDE WARM-O1







Zaciekawił mnie cień do powiek w kredce,więc czas je wypróbować:) Wybrałam 2 ukochane kolorki-mam nadzieję,że będą ze sobą dobrze pasować:)

I LOVE MY STYLE HIGHLIGHTER-ROZŚWIETLACZ W KREDCE-MY SECRET-NATURAL









Potrzebuję trochę rozświetlenia dla okolic moich oczu,coś czuję,że się polubimy:)

DESIGN YOUR EYEBROW-MY SECRET -KREDKA DO BRWI






Mam nadzieję,że nada moim brwiom ładnego odcienia i utrzyma się na nich dość długo. 

TO BY BYŁO NA TYLE:)

Znacie któryś z tych kosmetyków? Jeśli tak,to jakie są Wasze wrażenia?

POZDRAWIAM

5 komentarzy:

  1. Świetne nowości kochana, a z tych kosmetyków mam paletkę do oczu z My Secret właśnie Smoky Nudes i jestem w niej zakochana pigmentacja i trwałość są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie miałam jeszcze chyba żadnego produktu z kobo

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor paletki do cieni My Secret

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam poczwórne paletki cieni, ale w innych wersjach, jakościowo są super, a na bazie pod cienie utrzymują się naprawdę całkiem długo :) Zaciekawiły mnie także te cienie w kredce :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za podkładami w kompakcie, są dla mojej skóry zbyt ciężkie. Zaintersowała mnie natomiast rozświetlająca kredka z mySecret.

    OdpowiedzUsuń