wtorek, 10 listopada 2015

NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ :) ZAMÓWIENIE Z SHEIN :)

Hejka Kochani:)

Ostatnio udało mi się wygrać bon 120$ do sklepu http://www.shein.com/ u Ewci z bloga http://worldfashionstyleeve.blogspot.com/ .Moja radość z wygranej była ogromna,ponieważ chciałam zrobić zakupy w tym sklepie,a tu taka niespodzianka:).Zrobiłam duże zakupy dopłacając niecałe 6$ :).Chciałam kupić kurtkę albo ciepły płaszcz na zimę,ale kobieta zmienną jest i skusiłam się na inne rzeczy.A kurtkę zamierzam kupić w F&F .Zobaczcie co zamówiłam.

SWETER 


SUKIENKA


SUKIENKA


SUKIENKA


SPÓDNICA


PŁASZCZ


Zamówiłam aż 3 sukienki,bo je kocham i nie mogło być inaczej:)

Już nie mogę doczekać się mojego zamówienia:)

Ewcia jeszcze raz dziękuję <3

BUZIAKI


9 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze sukienki są świetne! :) jeszcze raz gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo.
    Ja bardzo lubię ten sklep i mam sporo ciuszków od nich w swojej szafie ;)
    najbardziej podoba mi się ten sweterek ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zamówienie....ciekawa jestem jaka będzie ich jakośc :) Oczywiście gratuluje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dwie pierwsze sukieneczki są boski- gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy zamówiłaś i trzeba mieć mega szczęście żeby taki bon wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe nooo to mi się podoba :) sukienek nigdy dość :) ❤ jestem ciekawa jak to wszystko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. KIedys bardzo lubilam ten sklep :) obecnie troche mniej trafiaja w moj gust ;p pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń