czwartek, 5 listopada 2015

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA

Hejka;)


Dziś przedstawię Wam ulubieńców października.Znalazło się w nich kilka produktów,o których pisałam na blogu,ale też i kilka,których recenzje mam nadzieję pojawią się wkrótce.

LAKIER QUICK & SHINE ASTOR
ODCIEŃ 203


Rewelacyjny lakier,rzeczywiście szybko schnie,w dodatku ma świetny pędzelek,dzięki któremu łatwo i precyzyjnie rozprowadzić go na paznokciach.Z takim lakierem malowanie paznokci to czysta przyjemność.
GOLDEN OILS-ULTRA ODŻYWCZE MLECZKO DO CIAŁA BIELENDA


HIALURONOWY KREM WYGŁADZAJĄCY AGE re • GENeration 30+ NA NOC-LIRENE
ZAPRASZAM NA RECENZJĘ.

ŻEL PO PRYSZNIC FEEL THE MASSAGE-PALMOLIVE

Rozpieszcza,dobrze oczyszcza,orzeźwia i ma działanie peelingujące.Bardzo wydajny i przyjemny w zapachu.Wkrótce obszerna recenzja.

POŁYSKUJĄCY ROZŚWIETLACZ NUDE-CATRICE
Cudowny rozświetlacz-bardzo delikatny,jedwabisty.Delikatnie rozświetla skórę,nadając jej blasku.Trwały i wydajny.


Znacie któryś z tych produktów?

BUZIAKI

4 komentarze:

  1. nie miałam okazji uzywac tych produktów, ale szczególnie zainteresował mnie ten rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym rozświetlaczem )

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten żel pod prysznic z Palmolive. Lubię! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te żele z Palmolive, tylko że wole wersje różową ;)

    OdpowiedzUsuń