niedziela, 8 listopada 2015

BALEA SZAMPON DO WŁOSÓW REWITALIZUJĄCY-TRAWA CYTRYNOWA I ZIELONA MIĘTA

Hejka :)

Jak pewnie wielu z Was wie w tym roku byłam w Niemczech u bliskich i oczywiście będąc maniaczką kosmetyków musiałam odwiedzić słynny DM.Tam moim oczom ukazały się produkty Balea,które musiałam kupić! W DM zrobiłam dość pokaźne zakupy i oprócz produktów do włosów Balea kupiłam też inne produkty tej firmy.W pierwszej kolejności zaczęłam testować szampon,który poleciła mi kuzynka,a jest to

BALEA SZAMPON DO WŁOSÓW REWITALIZUJĄCY-TRAWA CYTRYNOWA I ZIELONA MIĘTA



znajdziecie go w tym sklepie

OD PRODUCENTA

Szampon Balea Vitalizing jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry głowy dla wszystkich rodzajów włosów. Oczyszcza włosy dokładnie aż do samych końcówek.Dzięki zawartości trawy cytrynowej oraz zielonej mięty uwalnia włosy od tłuszczu i reguluje poziom nawilżenia. Dostarcza witaminę B3 oraz prowitaminy B5. Dzięki niemu, każdego dnia włosy stają się błyszczące i wyraziste. Nie blakną, nie matowieją, są lekkie i gładkie. Szczególnie łagodna formuła bez silikonów.


SKŁAD

AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · CITRIC ACID · PANTHENOL · ALCOHOL · NIACINAMIDE · CYMBOPOGON SCHOENANTHUS LEAF EXTRACT · MENTHA SPICATA CRISPA HERB EXTRACT · PARFUM · MENTHOL · GLYCOL DISTEARATE · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · GLYCERIN · LAURETH-4 · SODIUM BENZOATE · POTASSIUM SORBATE · LINALOOL.

CENA:6,49zł/300ml
CENA w DM:0,55 euro/300ml

MOJA OPINIA

Będąc z DM żałowałabym tylko,że nie ma grubego portfela,bo asortyment,a w szczególności półeczki z produktami Balea zachęcały do zakupu.Produkty Balea stosują moje kuzynki,które mieszkają w Niemczech i bardzo mi je polecały,więc skusiłam się na kilka szamponów i kilka innych produktów.Chciałam również zaopatrzyć się w DM w kolorówkę,ale muszę przyznać,że gdy porównałam ceny to stwierdziłam,że lepiej jest kupić kosmetyki do makijażu w Polsce.Co do Balea ceny bardzo zachęcały do zakupu,więc skusiłam się na różne produkty tej firmy.Wyszłam ze sklepu z pełną reklamówką a mój portfel nie ucierpiał jakoś strasznie.Gdybym miała więcej funduszy na zakupy kosmetyczne skusiłabym się jeszcze na perfumy i to na kilka,ale rozsądek wygrał.Ach..gdyby tak kiedyś wygrać w totka :).Gdy wróciłam do Polski postanowiłam w pierwszej kolejności przetestować ten szampon,bo moja kuzynka bardzo go zachwalała i chciałam sprawdzić na swoich włosach,czy rzeczywiście jest taki fajny.Szampon znajduje się w ładnym opakowaniu,z zamknięciem na klik-trzeba tylko uważać,by nie naciskać zbyt mocno opakowania,gdyż szampon się wtedy wylewa.Zauważyłam,że opakowanie jest w 100% wypełnione produktem! aż pod sam otwór,co rzadko się zdarza! Szampon pięknie pachnie-cytrusowo-miętowo.Mycie włosów z nim to czysta przyjemność nie tylko dla nich,ale również dla naszych zmysłów.Co zauważyłam po myciu włosów tym szamponem? Przede wszystkim to,że są dobrze oczyszczone,pięknie pachną-zapach cytrusowy,a do tego są pełne blasku i jedwabiste w dotyku,a także lekkie i wygładzone.Szampon nie podrażnia skóry głowy,nie wysusza włosów,nie obciąża,ani o dziwo ich nie plącze.Jednym małym minusikiem jest konsystencja tego szamponu,dla mnie mogłaby być bardziej gęsta.Co do samego mycia włosów jestem zadowolona z jego działania,bo przede wszystkim dobrze się pieni i myje włosy,łatwo się z nich zmywa,a po jego użyciu włosy wyglądają na zadbane i zdrowe.Kilka razy pokusiłam się również umyć włosy samym szamponem i nie nakładać potem odżywki na włosy i zauważyłam,że moje włosy są również piękne bez użycia odżywki.Cieszę się,że zdecydowałam się na zakup tego szamponu,bo nie tylko jego działanie mnie zachwyciło,ale również świetna wydajność i rewelacyjna cena! A do tego jeszcze NIE ZAWIERA SILIKONÓW :)






POLECAM:)

BUZIAKI:)


3 komentarze:

  1. nie miałam go w sumie żadnego szamponu z Balei nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za miętą w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy szamponów tej marki, ale żele uwielbiam

    OdpowiedzUsuń