czwartek, 22 października 2015

W MOJEJ SZAFIE MIESZKA SUKIENKA PIĘKNA :)

Hej Kochani:)

Dziś luźny post,o pięknej sukience,którą otrzymałam od sklepu MOTIVE&MORE http://motiveandmore.pl/ Przyznam szczerze,że nie miałam jej jeszcze okazji założyć,ale idą Święta,więc z pewnością założę ją wtedy.Dziś chciałabym pokazać Wam jaka jest piękna i zachęcić do zapoznania się z asortymentem sklepu:)



Sukienka jest w kobaltowym kolorze-prosta,ale z wyjątkową,koronkową górą,która mnie w niej zachwyciła.Długość do kolan-taka jaką lubię:).Po bokach kieszenie,a z tyłu uroczy zamek,który dodaje jej jeszcze bardziej oryginalności.Z tyłu złoty guziczek,dobrze będzie widoczny wtedy, gdy włosy będą spięte do góry;) Założyłam ją i chwilkę nosiłam w domu i stwierdzam,że jest bardzo wygodna! Jak tylko zrobię w niej zdjęcia na sobie to z pewnością Wam pokaże jak prezentuje się na mnie.A teraz zobaczcie to cudo.

PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ ZDJĘĆ,ALE ZA OKNEM SZARO-BURO WIĘC I ZDJĘCIE NIESTETY NIE ODDAJĄ W PEŁNI WYJĄTKOWOŚCI TEJ SUKIENKI :(

MOJE ZDJĘCIA SUKIENKI













ZDJĘCIE ZE SKLEPU;)



A TERAZ MARZY MI SIĘ TO CUDO :)


DZIĘKUJĘ MOTIVE&MORE

ZAPRASZAM NA FANPAGE SKLEPU:)




BUZIAKI

5 komentarzy:

  1. Piękna sukienka! Koronka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukieneczka, kolor cudny ! ;;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś podobną suknię, ale długą w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialny płaszczyk !! a sukienke koniecznie pokaż na sobie :)

    OdpowiedzUsuń