wtorek, 6 października 2015

SÓL KĄPIELOWA WINOGRONOWA-PSZCZELA DOLINKA

Hej:)

Trochę Was w tym miesiącu zaskoczę z ilością postów,ale tyle fajnych recenzji mi się nazbierało,że żal się z Wami nimi nie podzielić.Dziś dowiecie się jaki produkt umila mi ostatnio kąpiele,które uwielbiam,choć mam na nie mało czasu.Kocham sole do kąpieli i gdy w moje łapki wpadła ta WINOGRONOWA oszalałam z radości.Zatem dziś zapraszam Was na post o :

SÓL KĄPIELOWA WINOGRONOWA-PSZCZELA DOLINKA





OD PRODUCENTA

Drobna, różowa sól himalajska pachnąca winogronami z dodatkiem suszonych kwiatów bławatka, lawendy, akacji, nagietka, ślazu i kocanki. Do wanny z wodą (ok. 100 litrów) wsypujemy pełną garść soli.
Słodki, owocowy zapach dojrzałych winogron.
SKŁAD
sól himalajska,olejek winogronowy,susz kwiatowy(bławatka, lawendy, akacji, nagietka, ślazu i kocanki)

CENA:19zł/500gr

MOJA OPINIA

Cieszę się,że wybrałam akurat tą sól do przetestowania,bo jesień i zima to pory roku,w których uwielbiam wygrzewać się w wannie.Gdy otworzyłam tą sól ze środka wydobył się śliczny,winogronowo-kwiatowy zapach,który skradł moje serce i od razu zapragnęłam zrobić sobie kąpiel.Więc,gdy wróciłam ze spotkania blogerek,na którym otrzymałam tą sól mąż przygotował mi cieplutką kąpiel.Do ciepłej wody dodał tylko garść tej soli i uwierzcie,że ta garść wystarczyła by zapach rozniósł się po całym mieszkanku,a kąpiel zmieniła się w prawdziwą ucztę.Sól szybko roztopiła się w wodzie,zostały tylko suszone kwiaty,które pływały po wodzie,ale w zupełności mi to nie przeszkadzało.Po kilku kąpielach z dodatkiem tej soli stwierdzam,że się w niej zakochałam.Skóra po takiej kąpieli pachnie obłędnie,a kąpiel jest niesamowitą przyjemnością dla zmysłów i ciała.Sól nie tylko otula ciało kwiatowo-owocowym zapachem,ale także sprawia,że skóra po takiej kąpieli jest miękka,delikatna i przyjemna w dotyku.Już wiem,że gdy skończy mi się ta sól zakupię kolejną,bo PSZCZELA DOLINKA kusi swoimi solami.Z przyjemnością skuszę się na sól o zapachu mandarynki z pomarańczą:) Polecam Wam wyżej opisaną sól-prawdziwa rozkosz dla zmysłów i ciała gwarantowana:).W dodatku bardzo wydajna i niewiele kosztuje.




BUZIAKI

8 komentarzy:

  1. Świetny skład kosmetyku, sól himalajska jest jedną z lepszych soli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie przygarnęła bym taka sól niestety mam prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wow - świetna
    jedyne czego bym się obawiała, to to, że zapcham odpływ w wannie...
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, doskonały skład, a sól wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, ja niestety nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie, jesien to pora idealna na kąpiele tego typu ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sól super, ale moje kąpiele muszą być szybkie że względu na maluszka😊kiedyś uwielbiałam się wylegiwac w wannie😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ naturalnie ! :)
    Kochana zapraszam Cię na jesienne rozdanie.
    Jesteś zainteresowana zmianą nagłówka?

    OdpowiedzUsuń