niedziela, 18 października 2015

REWELACYJNA POMADKA W KREDCE JOKO MAKE-UP

Hejka Kochani:)

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić opinią na temat nawilżającej pomadki do ust w kredce,która okazała się rewelacyjny produktem,a jej czerwony kolor sprawił,że się w niej zakochałam.


COLOR&SHINE-COLOUR LIP BALM-NAWILŻAJĄCA POMADKA W KREDCE OD JOKO MAKE-UP W ODCIENIU 01




OD PRODUCENTA

Odkryj pomadkę Color & Shine – szminkę i kredkę w jednym. Oto niezawodny sposób na zmysłowe i pełne blasku usta. Wrażenie gwarantowane!

Pomadka uwodzi słodyczą cukierkowych barw, zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. Zawiera regenerującą mieszankę naturalnych wosków: pszczelego i z liści palmowych, zmiękcza, wygładza i koi. Pozostawia delikatną skórę ust odpowiednio nawilżoną i odżywioną.


Dostępny w 6 uwodzicielskich kolorach.

CENA:13zł.
MOJA OPINIA
Cieszę się,że stałam się szczęśliwą posiadaczką tej pomadki w kredce,bo okazała się produktem fenomenalnym,który nie dość,że nadaje ustom pięknego,czerwonego kolorku,a dodatkowo dobrze je nawilża.Pomadka zamknięta jest w bardzo ładnym,kobiecym opakowaniu,jest wykręcana,dzięki temu jest łatwa w użyciu.Konsystencja pomadki jest kremowa,dzięki temu łatwo wtapia się w usta,jednocześnie dobrze je nawilżając.Mój odcień to 01-czerwień,którą uwielbiam.Czerwień to kolor,który pasuje do moich ust i moich włosków,a poza tym zawsze w niej dobrze wyglądam i się czuję.Pomadka nie podrażnia ust,gdy ją nałożę NIE eksponuje moich suchych skórek na ustach.Jest ślicznie połyskująca,po jej nałożeniu usta wyglądają jakby były podkreślone pomadką i błyszczykiem.Dla mnie ta pomadka to jak połączenie 80% pomadki z 20% błyszczyka.Duży plus za wydajność tej pomadki,a także za to,że nie trzeba malować kilka razy ust,by kolor wyszedł rzeczywiście taki jaki jest na sztyfcie.Muszę Wam również napisać o jej trwałości-jest bardzo trwała,utrzymuje się na ustach kilka godzin.Można się nią pomalować nawet bez lusterka,bo dzięki temu,że ma kształt kredki ułatwia to mi dobre pomalowanie ust.Nie sądziłam,że tak polubię się z tą pomadką-mam ochotę na inne odcienie,bo jakość i cena produktu bardzo do tego zachęcają.Dzięki temu,że pomadka zawiera regenerującą mieszankę naturalnych wosków: pszczelego i z liści palmowych mamy gwarancję,że nasze usta będą pięknie wygładzone,zmiękczone,odżywione i nawilżone.Pomadka ma również właściwości kojące,co jeszcze bardziej wyróżnia ją na tle innych pomadek.






POLECAM :)
BUZIAKI

10 komentarzy:

  1. Pomadka wygląda zniewalająco :) niby zwykła kredka a tak kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę pomadkę, choć w innym kolorze i bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor! Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, ale nie urzekła mnie ;/ wolę kredki do ust z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda na ustach, miałam kiedyś ten najjaśniejszy kolor i oddałam bo źle się w nim czułam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko inny odcień:) bardzo ją lubie
    Ty też masz śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą pomadkę. Mam w kolorze ostatnim - różowym i jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  8. planuję zakup jakiejś kredki do ust i może trafi na joko bo ma fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra szminka, kremowa i taka "mięciutka". Ma fajne aksamitne wykończenie. Kolory są super, owocowe i świeże, świetne na lato.
    Mały minusik za trwałość, bardzo szybko się zjada i niestety w tych "kredkowych" szminkach zawsze jest taki problem, że ciężko precyzyjnie ją nałożyć bez konturówki.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń