niedziela, 11 października 2015

PŁATKI POD OCZY I BIBUŁKI Z PUDREM-BLACK LASHES

Hej:)

Witam Was ciepło w niedzielne popołudnie.Mam nadzieję,że u Was nie jest tak zimno jak u mnie :( Brr.Dzisiejsza pogoda nie sprzyja na wyjście z domu,choć pewnie gdzieś później wybędziemy-może do teściów na kawę:) A tymczasem chcę Wam przedstawić dwa świetne produkty,które otrzymałam od BLACK LASHES i postanowiłam Wam dziś o nich nieco napisać,bo sądzę,że są warte uwagi.Zatem bohaterami dzisiejszego posta są:

BIBUŁKI MATUJĄCE Z PUDREM-BLACK LASHES




OD PRODUCENTA

Bibułki usuwają nadmiar sebum przy czym nie naruszają makijażu.
Po ich użyciu cera nie błyszczy się, więc nie ma konieczności przyprószenia twarzy pudrem.
 
Absolutny MUST HAVE!
 
Bibułki matujące  BLACK LASHES
100% naturalne bibułki z węglem bambusowym z dodatkiem transparentnego pudru o uniwersalnym kolorze.
To idealne rozwiązanie dla problemów z nadmiernym błyszczeniem skóry. Wchłaniają nadmiar sebum i nadają skórze świeży wygląd bez naruszania makijażu. Dodatkowo normalizują oddychanie skóry i usuwają zanieczyszczenia.
Oprócz typowego zmatowienia mogą pomóc z:
1.Problemem tłustej powieki
2.Odświeżają makijaż oka
3.Problemem odbijającej się kreski lub tuszu problem zbierania się i nadmiaru produktu w zagięciach
4.Zmarszczkach skóry.
Doskonale sprawdzający się system wyciągania bibułek zapewnia ich higieniczne przechowywanie i łatwe wyciąganie z opakowania.
Sposób użycia:
Przyciśnij delikatnie bibułkę do świecących się partii twarzy (czoło,nos,broda). Bibułka wchłonie nadmiar sebum nie uszkadzając makijażu. Natychmiastowy efekt.

SKŁAD
Bleached kraft pulp, calcium carbonate, hemp pulp, bamboo charocoal.

CENA:16,90zł/50szt
MOJA OPINIA
Cieszę się,że wybrałam właśnie te bibułki matujące z pudrem,bo w sklepie BLACK LASHES można znaleźć również bez pudru.Jestem osobą,która bardzo często się maluje-szczególnie pudru używam duże ilości,gdyż lubię,jak moja skóra ma piękny,jednolity koloryt.Bibułki z pudrem dobrze sprawdziły się u mnie szczególnie latem,podczas upałów,gdy skóra zmagała się z nadmierną ilością sebum.Jak wiadomo latem,będąc w makijażu skóra szybciej się poci,a także błyszczy-tak jest w moim przypadku.I tutaj z pomocą przyszły mi właśnie te bibułki matujące z pudrem,które doskonale wchłonęły nadmiar sebum,nie niszcząc przy tym mojego makijażu.Zamknięte są  w małym,kartonowym pudełeczku,z którego łatwo się je pojedynczo wyjmuje.Kolor pudru w bibułkach jest uniwersalny i w moim przypadku pasuje do koloru mojego pudru idealnie.Bibułki są w 100% naturalne z węglem bambusowym.Oprócz matowienia dodatkowo oczyszczają skórę z zanieczyszczeń.Zapach tych bibułek jest iście bambusowy.Są wydajne-jedna bibułka starczy,by zmatowić najbardziej świecące partie skóry( czoło,nos,broda) U mnie zmorą jest szczególnie świecący nos! Bibułki noszę w torebce,są małe-zmieszczą się nawet do maleńkiej torebki-w dodatku,gdy je mam nie muszę nosić już ze sobą pudru.Cieszę się,że jestem ich szczęśliwą posiadaczką.Jeszcze parę ich mi zostało,więc z pewnością starczą aż do końca roku,gdyż w chłodnych porach roku nie mam wielkich problemów z nadmiarem sebum.




KOLEJNYM PRODUKTEM SĄ:

PŁATKI POD OCZY BANAN-BLACK LASHES



OD PRODUCENTA
Płatki żelowe zawierają kolagen oraz wiele substancji odżywczych. Podczas zabiegu substancje mają wystarczająco dużo czasu, aby dokładnie się wchłonąć i zacząć działać na skórze. Częste stosowanie płatków stanowią idealne uzupełnienie stosowania kremów pod oczy.
Dostępne 3 rodzaje/kształty:
- banan - najbardziej zbliżone do kształtu oka, o głębszym wycięciu
- księżyce - o delikatniejszym wycięciu
- asymetryczne - kształtem przypominające orzechy 
Płatki żelowe to niezwykle przydatny produkt przy przedłużaniu i stylizacji rzęs
Płatki żelowe pod oczy (1 para) są specjalnie wyprofilowane do kształtu twarzy,

nie pozostawiają tłustego osadu. Beztłuszczowe,
doskonale pielęgnują wrażliwą skórę wokół oczu.
Płatki są pakowane oddzielnie po dwie sztuki. Płatki Black Lashes to całkowicie
bezpieczny produkt najwyższej jakości.

SKŁAD
Water,castor,oil,glycerin,hydrolyzed,collagen,tocopheryl acetate,tartaric acid,polyacrylic acid,hydrogenated starch hydrolysate,disodium EDTA,aluminum hydroxide.

CENA:4,90
MOJA OPINIA
Płatków wybrałam kilka opakowań,gdyż to produkt,który bardzo lubię używać.Przynajmniej raz w tygodniu funduję skórze pod oczami relaks i odprężenie.W opakowaniu znajduje się jedna para płatków,które są od siebie dobrze oddzielone,dzięki czemu są łatwiejsze w użyciu.Są bezzapachowe,beztłuszczowe.Dobrze nawilżają skórą i świetnie radzą sobie z widocznym zmęczeniem i cieniami pod oczami.Po ich użyciu skóra pod oczami wygląda na świeżą,wypoczętą i dobrze nawilżoną.Nie uczulają,nie podrażniają.Dzięki temu,że są beztłuszczowe nie pozostawiają tłustej powłoki.Po użyciu kilku opakowań zauważyłam,że skóra również dobrze się wygładziła.Dobry skład tych płatków gwarantuje ich najwyższą jakość.Są łatwe w nakładaniu,jak i w zdejmowaniu.Po nałożeniu pod oczy dobrze trzymają się skóry,więc tutaj daję im również duży plusik.Kiedyś miałam płatki innej firmy i niestety zsuwały się one ze skóry,więc by ich użyć musiałam być w pozycji leżącej.Z płatkami z BLACK LASHES mogę wykonywać domowe czynności,bez obawiania się o ich zsunięcie.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych dwóch produktów i sądzę,że gdy skończę ich zapas,z pewnością zakupię nowy pakiet:)


A Wy znacie produkty BLACK LASHES?
POZDROWIONKA:)

3 komentarze:

  1. Nie miałam tych bibułek, ale osobiście używam ich od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego produktu tej firmy ale płatki pod oczy bardzo chętnie bym wypróbowała. Ja tez mam problemy z suwającymi się płatkami - nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. bibułki z pudrem ? pierwszy raz widzę!

    OdpowiedzUsuń