piątek, 9 października 2015

ODŚWIEŻACZ POWIETRZA Z KOLOROWYMI OZDOBAMI-PACHNĄCA SZAFA

Hejka :)

Uwielbiam produkty z Pachnącej Szafy:).Są prawie wszędzie u mnie w mieszkaniu:-w kuchni,w łazience,w pokojach,zamieszkują w moich szafach,koszu na śmieci,itd,bo uwielbiam otaczać się pięknymi zapachami,a produkty tej firmy zawsze mnie pozytywnie zaskoczą swoimi zapachami.Tym bardziej ucieszył mnie prezent od Pachnącej Szafy,który otrzymałam na sierpniowym spotkaniu blogerek.Firma podarowała nam świetny odświeżacz powietrza


ODŚWIEŻACZ POWIETRZA Z KOLOROWYMI OZDOBAMI O ZAPACHU MANDARYNKI Z BAZYLIĄ-PACHNĄCA SZAFA





OD PRODUCENTA

Dekoracyjny odświeżacz powietrza to szklana buteleczka wypełniona esencjonalnym zapachem. Dzięki wesołym, kolorowym nakładkom w kształcie kwiatków i motyli wykonanych z modnego filcu  jest on wyjątkową ozdobą każdego wnętrza.
Dostępne zapachy: Gruszka z Czekoladą, Mandarynka z Bazylią, Jaśmin i Drzewo Sandałowe.
Sposób użycia i zastosowanie: Zapoznaj się ze środkami ostrożności. Otwórz flakonik. Włóż rattanowe patyczki do środka. Nałóż na nie kolorowe ozdoby z filcu. Zapach utrzymuje się do kilku tygodni w zależności od umiejscowienia flakonika, rozmiaru pomieszczenia, a także cyrkulacji powietrza i użytej kompozycji.



CENA:15,99zł/50ml

MOJA OPINIA

Odświeżacz znajduje się w szklanym pojemniczku szczelnie zamkniętym przed wylaniem.W opakowaniu znajduję się także patyczki i filcowe ozdoby,które możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.Słodkie,filcowe dodatki dodają mu uroku:),bo nie ukrywam,że same patyczki nie są już tak atrakcyjne.Bardzo polubiłam jego zapach -jest owocowy,świeży,dobrze roznosi się w pomieszczeniu,w którym znajduje się odświeżacz,a w moim przypadku jest to salon.Dodatkowo nie jest zbyt intensywnie i jest bardzo wydajny.Bardzo lubię takie cytrusowe zapachy-to coś dla mnie,a tu dodatkowo mamy jeszcze bazylię,której zapach uwielbiam,bo w kuchni rośnie mi w doniczce.Z pewnością skuszę się zimą na zapach gruszki z czekoladą,bo z pewnością zapach jest słodki,a takie uwielbiam w bardzo chłodne dni.Cieszę się,że w moim domu zamieszkał kolejny produkt z Pachnącej Szafy i rozpieszcza nas swoim cudownym zapachem.Dziękuję za wspaniały i przydatny prezent:)



A Wy lubicie produkty z Pachnącej Szafy?

BUZIAKI:)

4 komentarze:

  1. Lubię zapachy w domu, czy to takie dyfuzory, czy woski albo świece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sobie kupić dyfuzor, nie wiem czy akurat ten zapach .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny zapach :) Z dyfuzorów najlepiej spisuje mi się Air Wick. Pachnącej Szafy nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy prezent i na pewno umila zapachem dni w domu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń