piątek, 2 października 2015

MULTIAKTYWNY KREM Z KOLAGENEM PULANNA

Hejka;)

W ostatnim czasie wpadło w moje ręce dość dużo kremów do twarzy i postanowiłam,że będę je systematycznie testować i robić recenzję na ich temat.Dziś chcę Wam opisać fenomenalny krem do twarzy firmy Pulanna,który zachwycił mnie wizualnie,ale również zachwyciło mnie jego działanie na skórę.Produkty Pulanna są mi dość dobrze znane,miałam okazję testować kilka i na żadnym się nie zawiodłam.Na moim blogu znajdziecie kilka wpisów dotyczących produktów Pulanna.Dziś chcę Wam przybliżyć hit-krem który wręcz pokochałam.Mowa o:

MULTIAKTYWNY KREM Z KOLAGENEM-PULANNA






OD PRODUCENTA

Wielofunkcyjny Krem z Kolagenem działa jak kompleksowa kuracja regenerująca skórę. Przeznaczony jest do cery ze zmarszczkami. Dwie oddzielne fazy kremu pozwalają na maksymalną skuteczność czynników aktywnych. Zawiera naturalne składniki, których synergiczne działanie jest odpowiedzią na potrzeby skóry dojrzałej, ze skłonnością do utraty elastyczności. Złożone działanie rewitalizujące oraz odżywcze w komórkach skóry, chroni przed agresywnym wpływem czynników zewnętrznych. Bogaty w kolagen krem pobudza procesy regeneracji w naskórku, zwiększa i stabilizuje poziom nawilżenia.Delikatnie napina skórę i wzmacnia jej elastyczność, wyraźnie zmniejszając widoczność zmarszczek, odmładza skórę dojrzałą. Regularne stosowanie  kremu opóźnia procesy starzenia skóry i działa przeciwzmarszczkowo.



Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, elastyna, ekstrakt z żeńszenia, kwas hialuronowy.
CENA:39zł/60g.

SKŁAD




MOJA OPINIA

Gdy ten kremik wpadł w moje ręce oczarował mnie już na samym początku.Pięknie się prezentuje-pierwszy raz w życiu miałam styczność z kremem,który wizualnie wywołał u mnie efekt-WOW.Krem znajduje się w plastikowym,ładnym słoiczku,z którego dzięki dołączonej plastikowej łyżeczce łatwo jest wydobyć krem.Krem to białe kuleczki,które widzicie na zdjęciu.Zanurzone są w żelowej masie.Sposób użycia jest następujący:za pomocą plastikowej łyżeczki wyjmujemy z pojemniczka białą kuleczkę,następnie rozcieramy ją razem z żelem na palcach i nakładamy na skórę twarzy.Krem łatwo się na niej rozprowadza i szybko wchłania.Krem delikatnie chłodzi skórę.Po użyciu tego kremu skóra jest gładka,miękka i jedwabista w użyciu,a także przyjemnie,świeżo pachnie.Zapach kremu jest bardzo delikatny,świeży i lekko kremowy.Krem sprawia,że skóra staje się dobrze nawilżona,odżywiona i wygląda na szczęśliwą.Dodam jeszcze,że krem jest bardzo wydajny,nie uczula,nie podrażnia.Krem sprawdził się na mojej skórze doskonale,jestem zadowolona,że mogę go testować.Dzięki niemu moja skóra promienieje,zdrowo wygląda,jest wygładzona i dobrze nawilżona.Krem znajdziecie w drogeriach Natura,ale też i w innych drogeriach.Polecam szczególnie osobom o suchej,wrażliwej skórze,oraz z zmarszczkami.Również cena jest bardzo przyzwoita.







DZIĘKUJĘ PULANNA

BUZIAKI:)

5 komentarzy:

  1. wygląda cudownie, kosmetyk tej marki jest do wygrania w rozdaniu na moim blogu, ja jednak nie miałam okazji jeszcze go poznać na swojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w kolejce do testowania czeka krem pod oczy jedwabno+peptydowy z takimi zlotymi niciami. I mam probke tez tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, przyzwoita cena, a ja mam właśnie skórę wrażliwą i suchą... ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń