poniedziałek, 26 października 2015

MLECZKO DO CIAŁA GOLDEN OILS-BIELENDA-UMILACZ JESIENNYCH DNI

Hejka :)

Mam nadzieję,że weekend minął Wam przyjemnie.U mnie choć pogoda była w miarę ładna,to ja musiałam swój weekend spędzić w łóżku-złapało mnie przeziębienie:( Dziś już jest w miarę dobrze,choć jeszcze trochę mnie męczy.Ale koniec tych narzekań:) Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat mleczka do ciała,które otrzymałam od BIELENDA.Na wstępie dodam,że jestem nim zachwycona:),a co takiego mnie w nim urzekło dowiecie się czytając dzisiejszy post:) 

GOLDEN OILS-ULTRA ODŻYWCZE MLECZKO DO CIAŁA Z DROGOCENNYMI OLEJKAMI (OLEJEK ARGANOWY,ABISYŃSKI,PERILLA)







OD PRODUCENTA 

Ultra odżywcze mleczko do ciała zawiera w sobie prawdziwą mocdrogocennych olejków piękna. Odżywcza formuła bazuje na połączeniu regenerujących, odmładzających i ujędrniających właściwości szlachetnych olejków z najdalszych zakątków świata:

OLEJEK ARGANOWY – niezwykle bogaty w „witaminę młodości” E oraz kwasy Omega 3-6-9.
OLEJEK ABISYŃSKI – wyjątkowo przyjazny skórze, z łatwością regeneruje naskórek i wspomaga uzupełnianie utraconych lipidów.
OLEJEK PERILLA – posiada najsilniejszy potencjał antyoksydacyjny i przeciwstarzeniowy z wszystkich znanych olejów roślinnych.


Działanie
Mleczko szybko poprawia kondycję skóry i daje efekt widocznie piękniejszego ciała, a jego intensywnie odżywcze działanie zapobiega wysuszeniu naskórka i wzmacnia funkcje ochronne skóry.
Efekt
Gładkie, miękkie, piękne pachnące ciało.
Stosowanie
Mleczko wmasować w skórę całego ciała, produkt do stosowania całorocznego.

SKŁAD



CENA:około 15zł/250ml

MOJA OPINIA
Opakowanie w którym znajduje się mleczko jest bardzo poręczne,z pompką,która jest bardzo praktyczna.Buteleczka jest przejrzysta,dzięki czemu jesteśmy w stanie widzieć ile produktu zużyliśmy.Złote elementy dodają mu elegancki i szyku.Co do zapachu nie potrafię go jednoznacznie określić-jest słodkawy,a zarazem egzotyczny i mleczny.Dodam jeszcze,że bardzo wyrazisty i na skórze utrzymuje się bardzo długo.Jest to zapach bardzo przyjemny dla zmysłów:).Konsystencja mleczka jest bardzo gęsta,łatwo się aplikuje na skórę i dość szybko wchłania.Mleczko w składzie ma trzy drogocenne olejki,co jeszcze bardziej wyróżnia go na tle innych.Po użyciu tego mleczka skóra jest otulona cudownym zapachem,dobrze nawilżona,miękka i aksamitna w dotyku:) Mleczko nie pozostawia tłustego filmu na skórze.Po dłuższym stosowaniu zauważyłam,że kondycja skóry jest w dużo lepszym stanie,a dodatkowo skóra nie przesusza się zbyt szybko.Mleczko jest również bardzo wydaje,co daje mu dodatkowy plus.No i cena-bardzo zachęcająca.Mleczko używam co drugi dzień,bo zauważyłam,że odkąd go używam moja skóra nie wymaga codziennego nawilżenia.Polecam Wam to mleczko z czystym sumieniem:) Prawdziwa uczta dla zmysłów i ciała.






POZDRAWIAM :)


7 komentarzy:

  1. Mhh bardzo kusząca recenzja.Jeśli chodzi o mleczka to jestem oddana mleczkom Ziaji,one jako jedyne potrafią nawilżyć w dużym stopniu moją bardzo suchą skórę.Używam ich już prawie od 10 lat.
    Kilka razy kupiłam inne,gdzie producent obiecał bądz na forach grzmiało ,że super nawilżają,ale i tak wracałam do Ziaji.Głośno jest o nawilżającym balsamie Evree,ale nie chcę się znowu zawieść i nie potrzebnie wydać pieniądze i nie chciałabym,zeby było i w przypadku i tego mleczka,acz kolwiek jak nie wyprbuję to się nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  2. kusisz tym mleczkiem ;) wielki plus za dozownik, który zdecydowanie ułatwia korzystanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z dozownikiem.
    Nie miałam z nim styczności, ale chętnie go zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleczka kojarzą się mi z rzadką konsystencją, a tu doczytałam że występuje gęsta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko, co z olejkiem arganowym, moglabym uzywac ;) uwielbiam go :) a dozownik mega ulatwia! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię to mleczko. Niestety sięga mi już dna...

    OdpowiedzUsuń