piątek, 30 października 2015

HIALURONOWY KREM WYGŁADZAJĄCY AGE re • GENeration 30+ NA NOC-LIRENE

Hejka:)

Dobry krem na noc to podstawa,szczególnie w moim wieku 30+,gdy już na mojej skórze pierwsze zmarszczki mieszkają.Niedawno od Pani Ani z Lirene otrzymałam do przetestowania kilka kremów,w tym krem na noc,który będzie bohaterem dzisiejszego postu,a jest nim:

HIALURONOWY KREM WYGŁADZAJĄCY AGE re • GENeration 30+ NA NOC-LIRENE



OD PRODUCENTA

Spektakularne odmłodzenie skóry, dzięki aktywacji genów młodości i wyciszaniu genów starzenia!



CZY TEN KOSMETYK JEST DLA CIEBIE?

Hialuronowy krem wygładzający AGE re•GENeration przeznaczony jest dla kobiet w grupie wiekowej 30+.






Czy chcesz zatrzymać młodość na dłużej?

Hialuronowy krem wygładzający AGE re•GENeration stworzony został dla kobiet w wieku 30+. Regularnie stosowany sprawia, że skóra odzyskuje promienny wygląd, staje się aksamitnie gładka i elastyczna. Opracowany przez specjalistów Lirene krem w spektakularny sposób odmładza skórę. Ekstrakt z błękitnych alg pobudza wzrost i odnowę komórkową, właściwościami hialuronian nawilża skórę, a olej z avocado działa odżywczo. Składniki aktywne zawarte w kremie bogate są w witaminy A, E, K, B i PP, dzięki czemu przeciwdziałają starzeniu się skóry i redukują objawy stresu i zmęczenia skóry. Głęboka regeneracja i nawilżenie sprawią, że Twoja cera znów będzie promienna i olśniewająca.

SKŁAD



CENA:33,49zł/50ml

MOJA OPINIA

Krem używam od jakiegoś czasu dość intensywnie i jeszcze trochę mi go zostało.Nie zapominam o nim i każdego dnia przed pójściem spać nakładam go na skórę twarzy,a dlatego,że bardzo z nim moja skóra polubiła się.Krem znajduje się w ślicznym pojemniczku,bardzo eleganckim i pięknie prezentuje się na półeczce w łazience.Konsystencja dość gęsta,ale nie ma problemu,by krem dobrze rozprowadzić na skórze.Szybko się wchłania i równie szybko nawilża skórę,pozostawiając ją miękką i delikatną w dotyku.Krem ma przyjemny,delikatny zapach,ale nie utrzymuje się on długo na skórze.Po namiętnym używaniu tego kremu zauważyłam,że moja skóra pięknie się wygładziła,jest dobrze nawilżona i miła w dotyku.Twarz nabrała blasku i ładnego wyglądu.Gdy się budzę rano i dotykam swojej twarzy uśmiecham się,bo jest taka delikatna i gładziutka.Dodam jeszcze,że krem jest bardzo wydajny,niewielka ilość starczy,by rozprowadzić go na całej twarzy.Moja skóra twarzy już nie jest taka zmęczona i poszarzała jak kiedyś-wreszcie jest pełna blasku i zdrowego wyglądu.Krem jest bogaty w wiele witamin i cennych składników,dzięki którym tak rewelacyjnie działa na skórę.Cieszę się,że poznałam ten krem i tak dobrze się u mnie sprawdził.




POLECAM

BUZIAKI:)

3 komentarze:

  1. Jeszcze troszkę i ja będę musiała sięgnąć po taką linię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie rezultaty czuję po swoim kremiku którego używam na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam samego kwasu hialuronowego na skórę, mega fajnie działa ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń