środa, 14 października 2015

ELKOS ŻEL POD PRYSZNIC DUSCHCREME MILCH & KOKOS TWOJA CHEMIA

Hejka:)

Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat ciekawego żelu pod prysznic,który niewiele kosztuje,a świetnie sprawdza się do rozpieszczania skóry i zmysłów pod prysznicem.Żel ten otrzymałam od sklepu TWOJA CHEMIA http://twojachemia.pl/

ELKOS ŻEL POD PRYSZNIC DUSCHCREME MILCH & KOKOS ZE SKLEPU TWOJA CHEMIA




OD PRODUCENTA
Żel Elkos zawiera ekstrakt z kokosa oraz nowatorską formułę hydrobalance, która nawilża skórę i chroni ją przed wysychaniem. Ma wspaniały, świeży zapach. Żel Elkos przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji dla wszystkich rodzajów skóry.


przyjemny zapach mleka i kokosa

utrzymuje skórę jedwabiście gładką

neutralne pH

testowany dermatologicznie

nawilża 

SKŁAD



CENA:4,21zł/300ml

MOJA OPINIA

Żel na samym początku zachwycił mnie swoim kokosowo-mlecznym zapachem.Uwielbiam takie słodkawe zapachy,szczególnie w jesienne i zimowe dni.Świetnie się pieni,dobrze myje skórę.Zauważyłam,że po jego użyciu skóra jest dobrze nawilżona,miękka i przyjemna w dotyku,dodatkowo pachnie przed długi czas kokosem.Konsystencja tego żelu jest kremowa,co ułatwia aplikację,a kolor śnieżnobiały.Żel nie uczula i nie podrażnia skóry,a także jej nie wysusza.Niewiele kosztuje,a jest bardzo wydajny i dobrej jakości.Po prysznicu z tym żelem w łazience przez jakiś czas unosi się zapach kokosowo-mleczny.Butelka jest poręczna i zamykana na klik.Podoba mi się również opakowanie tego żelu.Sądzę,że za to cenę warto wypróbować ten żel.




DZIĘKUJĘ TWOJA CHEMIA



POZDRAWIAM


5 komentarzy:

  1. uwielbiam wszystko co kokosowe w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej marki i tego sklepu ale zapach musi być cudowny, taki jak ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń