poniedziałek, 7 września 2015

MUST HAVE NA JESIEŃ:)

HEJKA :)

Dziś post na temat ciuszków i dodatków,które upatrzyłam sobie i które muszą znaleźć się w mojej szafie na jesień :)

BUTY

Na takie buciki polowałam już od wiosny i wreszcie znalazłam je w niskiej cenie w sklepie:



Cena:128,88zł



TOREBKI

Frędzelki na torebkach mnie zachwyciły i też taką torebkę muszę mieć:) Urzekła mnie ta ze sklepu:



Cena:265,00zł





SUKIENKI

Ten krój,ten kolor sukienki skradł moje serducho:) Sukienkę znajdziecie w sklepie:



Cena:129,00zł




Cudowna sukienka w ptaszki:),słodka i wygodna:) w takiej sukience z pewnością zostaniesz zauważona,znajdziecie ją w:



Cena:59,90zł



BLUZY

Mój absolutny must have na jesień.Znajdziecie ją tutaj:



Cena:129,00zł



SPODNIE

Kwiatowe,modne,wygodne i w rewelacyjnej cenie.Znajdziecie je w moim ukochanym



Cena:59,90 zł:)



To by było na tyle na chwilę obecną.Muszę się ładnie do męża uśmiechnąć,by powoli uzupełniał moją szafę;) tymi cudeńkami:)

BUZIAKI:)

8 komentarzy:

  1. ekstra buty, jeszcze nigdy nie miałam takich za kolano

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i torebka śliczne :) ten kolor sukienki również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne ciuszki! najbardziej podobaja mi się buciki! ;)

    obserwuje i zapraszam do siebie ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty naprawdę są fenomenalne! ;-) zazdroszczę Ci ich :-) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebkę z frędzlami już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i torebka obłędne! Torebkę mam podobną, wysokich kozaków mam 3 pary, ale koniecznie potrzebne mi są tej jesieni jeszcze jedne;)
    Świetna lista!

    OdpowiedzUsuń