piątek, 4 września 2015

LIRENE ANTYCELLULITOWA MEZOTERAPIA

Hejka Kochani :)

Jakiś czas temu dostałam od Pani Ani niespodziankę z produktami Lirene z czego się bardzo ucieszyłam.W paczce znalazł się produkt,który mnie bardzo zainteresował i zaczęłam go testować.Od razu zaznaczam,że nie oczekiwałam od tego produktu cudów,ale ogólnie jestem zadowolona.Dziś post na temat:

ANTYCELLULITOWA MEZOTERAPIA,REMODELATOR SYLWETKI,REDUKTOR CELLULITU I TKANKI TŁUSZCZOWEJ-LIRENE DERMOPROGRAM





OD PRODUCENTA


ABSOLUTNY PRZEŁOM W WALCE Z CELLULITEM!


Składnik aktywny Cellu Out aktywuje proces spalania tkanki tłuszczowej!

Przełomowy składnik Cellu Out stworzony został w odpowiedzi na najnowsze badania nad adipocytami – komórkami znajdującymi się w skórze, które magazynują tłuszcz. Są to:
adipocyty białe – które stanowią główny magazyn tłuszczu w naszym organizmie i
adipocyty beżowe – mogące przyjmować 2 formy: aktywną, przyspieszając spalanie tłuszczu oraz nieaktywną, magazynując tłuszcz.
Rewolucyjne działanie Cellu Out polega na przekształcaniu nieaktywnych adipocytów białych w aktywne adipocyty beżowe, spalające tłuszcz. Cellu Out to składnik pochodzenia morskiego – wyciąg z alg Tisochrysis lutea, który zwiększa temperaturę skóry, aktywując proces odpowiedzialny za termogenezę (spalanie tłuszczu).

Remodelator Sylwetki poprawia mikrokrążenie w skórze, zmniejszając cellulit. Dzięki zawartości emolientu – bogatego w witaminy E i F masła Shea – dodatkowo posiada właściwości pielęgnacyjne, optymalnie nawilżając i odżywiając skórę.



Pierwsze efekty redukcji cellulitu widoczne są już po 1 tygodniu stosowania!


100% Probantek potwierdziło, że stosowanie Remodelatora Sylwetki jest przyjemnością!

Stosowanie: Aplikować balsam codziennie rano i wieczorem. Rozprowadzić na skórze ze szczególnym uwzględnieniem miejsc z nadmiarem tkanki tłuszczowej.

Badanie termowizyjne skuteczności Remodelatora Sylwetki
Ważną przyczyną powstawania cellulitu są zaburzenia mikrokrążenia. Jedną z najnowocześniejszych metod badania skuteczności produktów antycellulitowych jest badanie termowizyjne, polegające na analizie zmian temperatur poszczególnych obszarów ciała. Poniższe zdjęcia wykonane kamerą FLIR E-50 Thermal Imaging Camera obrazują zmniej szenie się widoczności cellulitu u wybranej Probantki po 2 tyg. stosowania.







Badania potwierdziły również redukcję cellulitu wodnego.


Skuteczność i najwyższa jakość naszych kosmetyków są dla nas priorytetem. Dlatego Remodelator Sylwetki przebadany został przy wykorzystaniu najnowocześniejszych urządzeń do pomiaru elastyczności, wygładzenia oraz mikrokrążenia w skórze.

Badania naukowe dowiodły: 
• zmniejszenie stopnia nierówności skóry o 14% już po 2 tygodniach stosowania*
• redukcję obwodu uda do –3cm po 2 tyg. ** i do -5,7cm po 8 tyg.! ***
• spadek obwodu talii do -3,7cm po 4 tyg.** i do -5cm po 8 tyg.***
• spadek zawartości tkanki tłuszczowej o -6,7% po 2 tyg. stosowania! *



*Pomiary aparaturowe gładkości i elastyczności skóry zostały wykonane przy użyciu aparatury Courage-Khazaka electronic GmbH. Procentowa zawartość tkanki tłuszczowej w organizmie przebadana instrumentalnie.
** po 4 tyg. stosowania w teście in vivo na grupie 25 osób.
*** badania in vitro działania składnika Cellu Out w stężeniu 3%.


SKŁAD


  • Aqua (Water),Isopropyl Palmitate, Glycerin,Caprylic/Capric Triglyceride, Isohexadecane,Dimethicone,Pentaerythrityl Distearate,Ceteareth-20,Cetearyl Alcohol,Sodium Polyacrylate,Butyrospermum Parkii (Shea Butter),Plankton Extract
  • BHA,Tocopherol,Phenoxyethanol,Methylparaben, Diazolidinyl Urea,Propylparaben,Butylparaben,Ethylparaben,Parfum (Fragrance), Limonene,Linalool.

CENA:29,99/200ml

MOJA OPINIA

Jak już wspomniałam wcześniej, od produktu nie oczekiwałam jakiegoś cudu,ponieważ wiem,że samym balsamowaniem się nie pozbędę się cellulitu ani również nie schudną.Zgodzę się z tym,że dieta,aktywność fizyczna plus dobry balsam wyszczuplający razem mogą dać bardzo pozytywne efekty.Produkt ten używałam każdego dnia raz dziennie wieczorem i może dlatego efekty nie są rewelacyjne,ale ja jestem i tak bardzo zadowolona.Produkt znajduje się w poręcznej tubie,z której łatwo się go wydobywa.Pachnie świeżo,cytrusowo,ale zapach na skórze pozostaje tylko chwilkę.Dość szybko i dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu.Zużyłam całe opakowanie tego produktu i muszę przyznać,że zauważyłam w znacznym stopniu polepszenie jędrności skóry,a także dobre jej nawilżenie oraz skóra jest dobrze napięta.Produkt nie spowodował u mnie żadnych reakcji alergicznych,nie ma działania chłodzącego,które jest obecne w produktach tego rodzaju innych firm.Nie poczułam żadnego pieczenia skóry również,co mnie bardzo cieszy.Balsam jest bardzo wydajny,ma dość gęstą konsystencję,ale nie przeszkadza to w jego dobrym rozprowadzeniu na skórze.Ogólnie produkt ciekawy do nawilżenia,ujędrniania skóry,ale do redukcji cellulitu i wyszczuplania niestety nie,bo wiem,że do tego potrzebna jest dieta i aktywność fizyczna! Ocenę,którą daje temu produktowi to 4! i myślę,że to dobra ocena:)



POZDROWIONKA ;)


4 komentarze:

  1. Tego produktu jeszcze nie spotkałam. Cena troszkę wysoka. Może wypróbuję na sobie jak znajdę na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miała okazji go jeszcze stosować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, zaden krem nie usunie cellulitu, cudow nie ma... Ale może pomoc i "wesprzec" proces ujedrniania skorki :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze, że jednak nie skusiłam sie na niego w sklepie. Jak na razie szukam czegoś co wspomoże mi w pozbywaniu się cellulitu.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń