niedziela, 27 września 2015

LEIFHEIT DESKA DO PRASOWANIA PREMIUM M SOLID PLUS NF

Hejka :)

Dzisiejszy post będzie nietypowy,a to za sprawą firmy LEIFHEIT http://leifheitpolska.pl/ ,która na ostatnim spotkaniu blogerek ufundowała dla nas deski do prasowania.Dobrze się złożyło,gdyż moja ostatnia deska była już dość zużyta,więc prezent okazał się strzałem w 10! Jak wiadomo deska do prasowania to must-have Pani domu,ja nie wyobrażam sobie prasowania bez deski,choć moja znajoma mówi,że deska jej nie potrzebna,bo prasuje na stole! Jednak ja stawiam na deskę,bo wolę sobie ułatwiać życie niż utrudniać:) Dzisiejszy post będzie o:

LEIFHEIT DESKA DO PRASOWANIA PREMIUM M SOLID PLUS NF





KILKA SŁÓW O FIRMIE

Marka Leifheit ponad 50 lat jest wiodącym dostawcą produktów gospodarstwa domowego w zakresie sprzątania, prasowania, suszenia, artykułów kuchennych oraz well-being. Produkty marek Leifheit i Soehnle to dwie najbardziej rozpoznawalne marki w Niemczech – odznaczają się wysoką jakością i innowacyjnością, a także niezwykłą funkcjonalnością i nowatorską stylistyką.



OD PRODUCENTA

Deska do prasowania Air Board M Solid Plus NF z powierzchnią ze sztucznego tworzywa (EPP = ekstrudowany polipropylen). Nie rdzewieje, jest lekka i odbija ciepło. Przeznaczona jest do prasowania żelazkiem parowym. Deska wyposażona jest w zintegrowaną podstawkę na żelazko, uchwyt na przewód z przyłączem elektrycznym oraz specjalny pokrowiec Thermo Reflect, który odbija parę wodną przyspieszając prasowanie o 33% w porównaniu z tradycyjnymi deskami. Bardzo lekka (4,6 kg), posiada stabilną konstrukcję z nóżkami regulowanymi w zakresie 75-98 cm wysokości. Okres gwarancji wynosi 5 lat. Kupując w sklepie Leifheit masz gwarancję najkorzystniejszej ceny.

Powierzchnia prasowania: 120 x 38 cm
Kształt ułatwiający prasowanie koszul i bluzek
Uchwyt na kabel.
Złącze elektryczne
Gwarancja 5 lat





POLECAM ZOBACZYĆ ŚWIETNY FILM O DESCE



CENA:258,00zł.

MOJA OPINIA

Tak jak już wspomniałam wcześniej bardzo się ucieszyłam,że otrzymałam tą rewelacyjną deskę w prezencie,gdyż jak wiecie jestem mamą,a co za tym idzie mam więcej prasowania-pieluszki,ręczniki,śpioszki,itd.Przyznam,że rzeczy do prasowania dla maleństwa mam o wiele więcej niż moich i męża łącznie.Jestem tego zdania,że nie tylko dobre żelazko ułatwi mi prasowanie,ale i dobra,stabilna i lekka deska do prasowania.Wiele razy jest tak,że deskę do prasowania rozkładam w różnych częściach mojego mieszkanka i muszę ją nosić,a moja ostatnia deska była dość ciężka,więc gdy otrzymałam tą niesamowicie lekką deskę ucieszyłam się bardzo.Powiedziałam sobie-dość utrapienia! Cieszę się również z wymiarów deski-jest dość szeroka,co ułatwia mi prasowanie-wąskim deskom mówię:NIE.Wymiary deski podane są wyżej.Duże brawa dla firmy LEIFHEIT za stabilność deski,dobre wykonanie i mocne nóżki,dodatkowo można łatwo regulować wysokość deski.Jest niemetalowa,deski tego typu firmy LEIFHEIT to jedyne niemetalowe deski na rynku.Posiada  specjalny pokrowiec Thermo Reflect, który odbija parę wodną przyspieszając prasowanie o 33%-dla młodej mamy to rewelacyjne rozwiązanie,bo czasu na prasowanie mam niestety niewiele.Nogi deski nie rozjeżdżają się,gdyż deska posiada blokadę.Posiada świetny mechanizm,łatwy w użyciu i naprawdę potrzebny,by prasowanie z nią stało się przyjemnością.Jest dobrze wyprofilowana,co ułatwia mi prasowanie różnego rodzaju ubrań.Jak pewnie zauważycie na zdjęciu deska posiada gniazdko,do którego możemy podłączyć żelazko i nie martwimy się,że nie starczy nam kabla.Prowadnica do kabla dodatkowo ułatwi prasowanie,gdyż podtrzyma kabel żelazka,który lubi wplątać się pod prasowane ubranie.Deska jest dobrze wykonana-jakość wspaniała,również estetycznie prezentuje się świetnie-urocze motylki na błękitnym tle sprawiają,że miło się na nią patrzy:) W dodatku mam żelazko w podobnych barwach więc teraz tworzą duet idealny.Deska mnie zachwyciła-tak,tak-zachwyciła.Precyzyjne wykonanie,najwyższa jakość,dodatkowo jest lekka i łatwa w użyciu.Dzięki niej prasowanie stało się przyjemnością,a nie koniecznością:)
















JEŚLI PLANUJECIE ZAKUP DESKI ZACHĘCAM DO ZASTANOWIENIA SIĘ WŁAŚNIE NAD:
LEIFHEIT DESKA DO PRASOWANIA PREMIUM M SOLID PLUS NF

DZIĘKUJĘ FIRMIE LEIFHEIT ZA TAK TRAFIONY I DOSKONAŁY PREZENT!

BUZIAKI

4 komentarze:

  1. może to dziwne ale ja uwielbiam prasować <3 ale bez deski ani rusz i zawsze powtarzam, że to pierwsza rzecz jaką musi mi kupić mąż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna deska, pomocna przy prasowaniu, którego nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gdyby nie prasowalnica parowa nie tknęłabym ubrań które trzeba prasować ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się taka deska, bo prasowanie to strasznie wkurzający "temat", haha :-D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń