sobota, 26 września 2015

ARUAL UNIWERSALNY KREM PIELĘGNACYJNY

Hejka :)

Witam Was po dłuższej przerwie,która była spowodowana moim wyjazdem z rodzinką na odwiedziny do dziadka,który mieszka w Niemczech.Pogoda niestety nam nie dopisała,ale i ta było fajnie;) Postaram się zrobić dla Was krótką relację z mojego pobytu,oraz pokazać co ciekawego upolowałam w Niemczech.A dziś zapraszam Was na post na temat ciekawego kremu firmy Arual,który otrzymałam na spotkaniu blogerek.

ARUAL UNIWERSALNY KREM PIELĘGNACYJNY 


OD PRODUCENTA

Zmiękczające i nawilżające zdolności kremu ARUAL chronią skórę przed utratą gładkości, miękkości i zdrowego wyglądu. Nakładając krem delikatnym kolistym ruchem tworzymy niezauważalną grubą warstwę ochronną na powierzchni skóry, która zapobiega utracie wody i izoluje ją od działania negatywnych czynników zewnętrznych.

Te cechy sprawiają, że ARUAL jest doskonałym produktem w leczeniu:
- Wszelkich zmian skórnych tj. wypryski, wysypki, podrażnienia, uszkodzenia, różnego rodzaju alergie, skóra łuszcząca się
- Suchości i szorstkości skóry na obszarach narażonych na działanie agresywnych substancji oraz warunków atmosferycznych takich jak słońce, wiatr, mróz, itp.
- Podrażnień i wyprysków występujących po goleniu np. brody, nóg, pach, pachwin i górnych obszarów warg
- Opryszczki
- Trądziku
- Może być stosowany do lekkich oparzeń domowych oraz oparzeń słonecznych, kiedy skóra straciła swoją ochronę i jest bardziej wrażliwa i delikatna
- Jest bezpieczny dla niemowląt, doskonale leczy zapalenie pieluszkowe, wypryski, wysypki oraz inne zmiany skórne u dzieci
- Idealny po wszelkich zabiegach kosmetycznych tj. oczyszczanie twarzy, depilacja, pedicure, manicure itp 
- Doskonały jako baza pod makijaż

Krem ARUAL znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie skóra potrzebuje regeneracji i ochrony.

SKŁAD


MOJA OPINIA

Krem znajduje się w praktycznej tubce,z której łatwo się go wydobywa.Już na samym początku urzekł mnie jego zapach-lekko cytrusowy z odrobiną słodyczy.Mnie osobiście kojarzy się z zapachem kremu Nivea-takie pierwsze skojarzenie.Konsystencja kremu jest gęsta,ale łatwo rozprowadza się na skórze.Krem szybko wchłania się w skórę,pozostawia lekko tłustą warstwę.Dobrze nawilża suchą skórę.Jest dość wydajny-jego niewielka ilość starcza,by dobrze rozprowadzić go na większej partii skóry.Stosuję go na skórę twarzy,szyję i dekolt.Nie spowodował u mnie żadnych podrażnień,czy też uczulenia.Skóra po jego użyciu jest dobrze nawilżona,gładka i miękka,a także pachnie świeżo i cytrusowo.Kremu można używać na różne partie ciała,co szczególnie u mnie sprawdziło się podczas wyjazdu,gdyż nie musiałam zabierać ze sobą zbyt wielu kosmetyków.Krem ma kolor lekko żółty.Jest świetny do nawilżenia skóry i do dodania jej blasku i ładnego wyglądu.Cieszę się,że miałam możliwość przetestowania tego kremu i mogę go polecić osobom,które zmagają się z bardzo suchą skórą.Obiecuję,że się nie zawiedziecie.Nawilżenie na 5 z plusem.






POZDRAWIAM

WYNIKI KONKURSU Z BIŻUTERIĄ:
WYGRYWA MONIKA MADZIA GALANTY

WYRÓŻNIENIE-nagrody niespodzianki
BOGUSŁAWA KOŁODZIEJ
IWONA MITRASZEWSKA

gratulacje:)
odezwijcie się na priv:)

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję a opinia kremu brzmi zachecająco Czasem nam się wydaje ze mamy tłustą cerę ale nawet taka wymaga nawilzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie krem sprawdził sie idealnie do nawilżania suchych partii ciała: dłonie, łokcie i kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam sucha, ale nie bardzo sucha. Ale bym wyprobowala ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń