piątek, 14 sierpnia 2015

UPOMINKI ZE SPOTKANIA BLOGEREK W STANOWICACH 8.08.2015

Hejka Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z postem z prezentacją upominków,które dostałyśmy od sponsorów na spotkaniu,które organizowała Anitka,a ja z przyjemnością jej w tym pomogłam,bo Anitka też zawsze mi chętnie pomaga.Post miał być kilka dni temu,ale jakoś nie potrafiłam zabrać się za zrobienie zdjęć,ale w końcu się zmotywowałam i pościk jest:).Sponsorzy spisali się na medal i obdarzyli nas wspaniałymi upominkami-zresztą zobaczcie sami:)
MIŁEGO OGLĄDANIA



























http://pachnacaszafa.pl/  ( dzięki Olka )




























http://www.sokigrante.pl/ (dzięki Anka)








Prezent od Anitki:) było coś jeszcze dla Piotrusia,ale już to zdążył rozwalić:)



KATALOGI :)















Nie mogłam się oprzeć tym pięknym różom:) i ten słoneczny kolorek :) Mam nadzieję,że się podobały Anitko:)


DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ SPONSOROM:) I ANITCE


  MÓJ CIEKAWSKI PIOTREK:) TOWARZYSZYŁ MI PODCZAS ROBIENIA ZDJĘĆ UPOMINKOM:) 



POZDRÓWKI


9 komentarzy:

  1. świetne upominki :) ja zawsze zazdroszczę takich spotkań :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Baby na końcu najlepsze! :) Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne upominki, chociaż ja żałuję głównie tego, że nie byłam na spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne upominki, miłego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że spotkanie się udało. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne upominki, mój Piotruś też jest ciekawski. Zawsze mi "pomaga" przy rozpakowywaniu nowych paczuszek.

    OdpowiedzUsuń
  7. miłych testów, same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, obdarowali Was ;) udanego testowania! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No Kochana to masz teraz testowania ;0

    OdpowiedzUsuń