poniedziałek, 10 sierpnia 2015

SPOTKANIE BLOGEREK-RELACJA CZ.I

Hejka;)

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek,które organizowała niezastąpiona Anitka z bloga http://psychodelax3.blogspot.com/ .Spotkanie odbyło się u Anitki w domu,a właściwie w ogrodzie w Stanowicach.Na spotkaniu było łącznie ze mną 9 dziewczyn-wszystkie świetne babki,pełne energii i poczucia humoru:) Każda z nas na spotkanie przyniosła ze sobą smakołyki,ale przy tym upale nie chciało się jeść.Anitka poczęstowała mnie drinkiem-pyszny Anitko,gdyż parę dni wcześniej były jej urodziny.Oczywiście jak zawsze na spotkaniu Anitki zbieraliśmy ubrania,zabawki,kosmetyki itd. dla ubogich,więc i ja trochę rzeczy przyniosłam,bo przecież w życiu chodzi o to by również pomagać.Zgłosiłam się do Anitki z pomocą przy organizacji tego spotkania i cieszę się,że mogłam pomóc,za co Anitka mi podziękowała.


W spotkaniu uczestniczyły:



A teraz kilka fotek z tego świetnego spotkanka :)
































Fotki pochodzą od dziewczyn,a niektóre są moje;)
Dzięki dziewczyny za możliwość publikacji.

Dziękuję dziewczynom za super spotkanie,a organizatorom za wspaniałe upominki.W jutrzejszym poście zobaczycie zdjęcia 
upominków.



No i Anitko-wielkie THANKS

POZDRÓWKI

8 komentarzy:

  1. Widać, że zabawa była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rewelacja, takie swojskie spotkanie :) szkoda, że nic nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było świetnie...jak zawsze :) dziękuję, raz jeszcze za upominki i do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkania blogerek są fajne, można kogoś poznać, a tu widzę u Was bylo baaardzo swojsko, w koncu u jednej z Was na ogrodku ;)

    Pozdrawiam i zapraszam :) katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę kilka znajomych twarzy :) Wszystkie uśmiechnięte, a więc i spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło Was widzieć, wyglądacie świetnie

    OdpowiedzUsuń