środa, 19 sierpnia 2015

PODUSZKI ŻELOWE POD ŚRÓDSTOPIE SHEFFOT

Hejka:)

Na spotkaniu blogerek w Stanowicach otrzymałam od firmy SHEFOOT poduszki żelowe pod śródstopie z technologią antypoślizgową.Doskonale sprawdziły się w moich sandałkach,które miałam na weselu w zeszłą sobotę.Nie tylko stopa się w nich nie ślizgała,ale również zagwarantowały mi wygodę:)

PODUSZKI/WKŁADKI  ŻELOWE POD ŚRÓDSTOPIE Z TECHNOLOGIĄ ANTYPOŚLIZGOWĄ SHEFOOT




OD PRODUCENTA

Żelowe wkładki amortyzujące z technologią antypoślizgową, które ograniczają nacisk na śródstopie i kłąb palucha. Zapobiegają bolesnemu uciskowi i przynoszą ulgę podczas chodzenia. Sprawdzają się to szczególnie w butach na wysokim obcasie. Zmniejszają prawdopodobieństwo wystąpienia odcisków i pęcherzy. Zaletą jest to, że są one niewidoczne i bardzo miękkie, pasują do każdego rodzaju obuwia. Nie musimy się martwić, że będą widoczne np. z boku buta. Dzięki dobrze przylegającej, samoprzylepnej części spodniej nie przesuwają się, zawsze pozostają na miejscu. Produkt wielokrotnego użytku - po każdym użyciu można je umyć i ponownie zastosować .



CENA:18zł

MOJA OPINIA

W sobotę bawiliśmy się na weselu znajomych,więc była to doskonała okazja,by wypróbować te wkładki,szczególnie dlatego,że oczywiście do sukienki założyłam sandałki na wysokich obcasach.W tym dniu był niesamowity upał,więc i stopy się pociły,a następnie na bucikach robiło się mokro i gdyby nie wkładki pewnie ślizgałabym się w butach i stopa zamiast się trzymać w bucikach zsuwałaby się do przodu i palce wychodziły z butów.Wkładki te nie tylko dobrze trzymały stopę,a właściwie jej przód,ale również sprawiły,że czułam się wygodnie,a podczas tańców stopa dobrze trzymała się moich sandałków.Są miękkie,łatwe w użyciu,dzięki nim po nocy pełnej zabawy i tańca na moim śródstopiu nie było żadnych odcisków ani otarć.Łatwo przykleiły się do bucików i co ważnie nie przesunęły się,ani nie odkleiły.Niewidoczne,niedrogie,praktyczne i co ważne sprawdziły się,więc polecam je! Dodatkowo może je użyć ponownie;)

ZDJĘCIA ZROBIONE PRZED UŻYTKOWANIEM:)





POZDRAWIAM :)


3 komentarze:

  1. Mam ale jak na razie nie mam okazji do przetestowania. Natomiast widzę, że zapowiadają się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywalam nigdy, jakos nigdy nie czulam potrzeby... Ale dobrze, ze Tobie sie przydaly i jestes zadowolona :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń