poniedziałek, 24 sierpnia 2015

NOWOŚCI KOSMETYCZNE


Hejka :)

Dzisiejszy post o tym,co lubimy najbardziej,a więc zakupach kosmetycznych.Ostatnio coraz mniej szaleję za zakupach,gdyż za parę dni wybieram się na urlop do mojego dziadka,który mieszka w Niemczech i z pewnością tam zrobię mega zakupy kosmetyczne,gdyż zamierzam odwiedzić słynne DM ( Drogerie Markt),Mülllera i parę innych sklepów,więc musiałam co nieco w Polsce zaoszczędzić,by móc poszaleć w Niemczech.Produkty,które Wam dziś pokaże nie tylko kupiłam,ale również niektóre z nich otrzymałam od sponsorów do testowania jak i wygrałam w rozdaniach:) Cieszę się z tego faktu niezmiernie.

A więc zaczynamy:)


VASELINE,ESSENTIAL MOISTURE,SPRAY&GO BODY MOISTURISER-BALSAM DO CIAŁA W SPRAYU


CASHMERE FINISH MAT & COVER FOUNDATION -PODKŁAD


JOKO MINERAL POWDER- PUDER PRASOWANY MINERALNY


BEAUTY BLENDER PINK-GĄBKA DO MAKIJAŻU


JOKO SMOOTH YOUR FACE-BAZA POD MAKIJAŻ


JOKO FINISH YOUR MAKE-UP-RÓŻ


HAKURO H55-PĘDZEL DO PUDRU


HAKURO H76-PĘDZEL DO CIENI


HAKURO H85-PĘDZEL DO EYELINERA I BRWI



WKRÓTCE SPODZIEWAJCIE SIĘ RECENZJI TYCH PRODUKTÓW

BUZIAKI

P.S JEŚLI KTOŚ Z WAS POTRZEBUJE CZEGOŚ Z NIEMIEC TO MOGĘ W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PRZYWIEŹ WAM CO AKURAT POTRZEBUJECIE,JAKOŚ SIĘ DOGADAMY
PISZCIE NA
fantaghiro@onet.eu

8 komentarzy:

  1. Super nowości kochana :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty czytać i pisać ;) Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie gąbeczka bo sama szykuje się do jej zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą gąbeczkę i sprawuję się świetnie! ;) super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę uzupełnić kolekcję pędzelków :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że masz tam dużo fajnych produktów... wypróbowałam większość i byłam bardzo zadowolona więc myślę, że i tobie przypadną do gustu. Jedyne co u mnie nie bardzo się sprawdziło, to ten balsam do ciała. Kiedy zobaczyłam go w sklepie, od razu kupiłam dwa różne zapachy bo aż tak podobał mi się pomysł... no ale... mam nadzieję, że przynajmniej nie będziesz rozczarowana... słyszałam od kilku osób, że w sumie nie jest zły...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa recenzji - zwlaszcza tego pudru ;) testuj testuj i daj znac, jak sie podobaja! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń